Anbefalte innlegg

Hadde det vært mulig å legge ut en treff/møteplan for sesongen? En som kunne oppdateres fortløpende og som vi kunne klistre på toppen her?

 

Det er ikke så at jeg er så lat å ikke gidde kikke ellers på forumet eller på siden, men en slik plan hadde vært grei å ha, for å holde en enkel oversikt.

 

Tanken bak er uansett å tidlig være klar til å organisere litt felleskjøring til treffene. Jeg for min del kommer ikke til å være på noen treff/utstilling før etter mai engang, men det kan jo være andre som vil være med.

 

Har selv planer om å få med meg både våler og Rudskogen når ting skjer der inne..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her snakker vi terminlisten for agder, det jeg snakker om er en oppdatert eventliste for hele landet. Altså så vi kan begynne å planlegge litt i forkant.

 

Eks. jeg synes det er sent å begynne å planlegge felleskjøring til Sigdal herfra nå. Dette burde være soleklart allerede, slik at ingen var i tvil, Agder kjører kolonne.

 

Jeg skal på Rudskogen/våler til sommeren (håper jeg.. :o ) og da hadde det vært greit om vi faktisk satt opp en plan som kun gikk for oss i Agder. Hvordan vi organiserer felleskjøring, overnatting, osv..praktiske opplysninger.

 

Jeg kan selvfølgelig høre med Follogutta hvordan ting fungerer, men det er uten interesse for meg, da det er Agdergutta jeg drar inn med, og som jeg kommer til å holde meg med.

 

Jeg mener en slik tråd bør være klistret på alle lokallags forumene, bare for å gjør ting "enklere" eller mer oversiktelig om du vil.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg pleier å organisere felleskjøringen og har hatt heftige ringerunder nå i kveld. Slik det ser ut så blir det kjørt fra Arendal i 14-tia tror jeg. Grunnen til at det har vært litt vanskelig å få dette til i god tid er at jeg har fått lite tilbakemeldinger på hvem som skal oppover, pluss at det er en del folk som ikke ahr fri hele fredagen, og derfor ikke kan si med 100% sikkerhet når de kan komme seg av gårde.

 

Jeg har også tidligere organisert felleskjøringen til Våler/Rudskogen, det har vært vellykket tidligere, og jeg kommer til å fortsette med dette.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er klar over at du har stått for den biten Per.

 

Altså, hva jeg foreslår er jo egentlig noe så enkelt som en treffoversikt på lokalagsiden, som går på alle treffene til VACN, ikke bare Agders møter.

 

Dette egentlig for noe så enkelt da som at Agderfolket enklere holder seg oppdatert, og har litt lettere for å legge en plan om å dra på treff eller ikke. Tidligere har det gjerne kommet en tråd 1 uke i forveien, og siden sørlendingene er litt trege, : smil : så er det kanskje ikke Såååå mange som kommer seg avgårde på sparket.

 

Som sagt, ang Sigdal, og for min del blir det neppe aktuellt før lengre utpå våren, men det kunne jo komme de andre medlemmene i Agder tilgode.

 

Bare ett forslag...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når det har nærmet seg større arrangement så har jeg postet tråder om f.eks. felleskjøring i god tid i forveien. F.eks. når det gjelder Sigdal så postet jeg om dette i slutten av November, men responsen var heller laber. Det har nok noe med træge sørlendinger å gjøre ja...

 

Edit: Tommy har også vært flink til å poste tråder ang større treff i god tid! : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig at jeg misforstår nå Arne...og da gir du bare beskjed...ikke sant?

 

Det ligger en terminliste på hovedsidene også, litt dumt å lage en til synes jeg...dobbelt arbeid liksom...

 

Når det gjelder kolonnekjøring tror jeg det mest praktiske er at det lages en tråd for hvert treff en stund før det skal arrangeres.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

...glemte en ting...du kan velge om du vil se Agders aktiviteter, klubbens aktiviteter eller andre på Agders sider...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så enkelt er det, en tråd som blir klistret på forumet under hvert enkelt lokallag med slike opplysninger:

 

28.01.05 - 30.01.05 Vintertreff 2005 Sigdal

11.02.05 - 13.02.05 MotorCruise FjordLine England Bergen- Stavanger- Haugesund

07.03.05 Lokallagsmøte Nord Østedal Lokallag/+ andre interesserte. Garasjen til Stig Stamoen og SS-Racing

24.05.05 VACN Østfold 2005 Fredriksten festning - Halden, Østfold

28.05.05 - 29.05.05 Hovedtreff 2005 Våler i Hedmark

17.06.05 - 19.06.05 VW Audi Nordvest Molde omegn

30.07.05 - 31.01.05 Bane/utstillingstreff - Rudskogen 2005 Rudskogen, Østfold

14.08.05 Hadeland/Mjøsas lokallagarr Våler, hedmark

 

Ergo, full kontroll over alle treff i klubben, værre er det ikke..

 

Ett annet strålende eksempel på hva jeg mener har vi her

 

Mulig jeg er vanskelig nå, men..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, nå er jeg med

 

For min del synes jeg det holder med det som ligger på hovedsidene. Det blir ekstra arbeid med oppdatering av tråder på forumet og er etter mitt syn ikke nødvendig.

 

Jeg kommer ikke til å gjøre det, men det er selvfølgelig fritt frem for andre å oppdatere og vedlikeholde slike tråder.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.