Jakten på de gamle eierene av bilen min :)

Anbefalte innlegg

Begynner bare å lure litt om det er noen i lokallaget som har eid bilen min.. ble fortalt av forrige eiger (Nils Olav Hjelmeland) at han hadde kjøpt bilen av en kar på Sannes & Co, Bilen er importert i fra tyskland rundt 2000...

Fikk historikken av Sannes & Co der jeg får vite at bilen har vært kollisjons skadet, noe jeg fikk opplyst fra forrige eier at den ikke var såvidt han visste.

Men er alltid morro å få vite mer info om hva som har skjedd med bilen siden den kom til norge, hva som har tatt kvelden å måtte ha blitt byttet så jeg har en viss oversikt.

 

attachment.php?attachmentid=12242

 

 

7355_71_big.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En telefon til Biltilsynet kan gi deg svaret sålenge du har nummeret på bilen.

eg fikk forrige uke historikk på bobla fra 1987 til nuh. Skal jeg ha eldre må jeg ringe til Kirkenes å få sendt pr post.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vet jo det, eier jo bilen enda :D tror jeg har navnet til den eieren på en gammel salgsavtale... men lurte egentlig på om han var i lokallaget da jeg vet at det er ett par som jobber hos sannes &co (møller)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okay, kan si det litt enklere. :D

 

Dersom du vil vite navn og adresse på alle i Norge som har eid bilen din, ring tilsynet. Da får du svaret på noen få strakser. Dersom du drar dit personlig, får du tilogmed en utskrift, UTEN å måtte betale for det.

 

Etter at du har navnene på de, kan du sende en mail til Kopperud eller Skotner, som så kan sjekke om de har vært registrert som medlem.

 

Høres det greit ut? :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe, går under stress det, jungeltelegrafen i lokallaget er enklere : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men da er du ikke garantert et sikkert svar. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.