Anbefalte innlegg

Ka e stemninga for å få til en dag på reve til våren?

E ikkje verdens råeste bane, men kan jo bli arti uansett?! Har hørt at det ikkje skal være så dyrt å leie den. Nån som vet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, jeg har kjørt en litt på Reve med BMW klubben....vi er også en gjeng på jobben som har leid banen noen ganger.

VW-Audi klubben har vel ikke vært så aktive på Reve?

Uansett.... det er på høy tid, jeg er med jeg !

 

Det koster 300,- pr bil og minimumprisen er 3000,- hvis en leier privat (Altså en bør være minst 10 biler for å holde prisen på minimum)

 

Kanskje klubber kan få til en annen pris?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det med banekjøring har vært oppe et par ganger tidligere med god respons/interrese. Men har aldri blitt noe av. Vel ingen som helt har tatt initiativ til å arrangere dette.

 

Men som dere nevner koster det bare 3000,- så blir man 10-15 stykker så blir det jo 200-300,- pr stk og det er ikke så "dyrt" tatt i betrakning å måtte kjøre til østlandet. Og bare VACN på banen blir det bedreplass og man også får kjøre mer.

 

Slikt det har vært tidligere har de medlemmer i lokallaget som har kjørt på Reve vært med på det som T4E har arrangert. Men hvis folk virkelig vil få dete til og vil bli med å arrangere så burde det ikke være en helt umulig ting å få til?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

E med i T4E oxo så æ får kjørt litt, men tenkte det kunne være en litt sosial sak i tillegg til sinnsykt arti?!!

 

Trur vi må få til! Skriv et innlegg alle som synes det e en god ide! Sånn at vi får sjekka interessen...!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

eg e med eg hvis det blir någe av det..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

eg skal ihvertfall kjøre min på bane i sommer en gang

så jeg er med på noe sånt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er også med! Håper bare bilen holder... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

eg åg e me hvis bilen e klar!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får du den ikkje klar, tar du bare volvoen! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir med jeg og.

 

Hei ! Er ny. KJøpt en 90 Coupe for en ukes siden. Bane kjøring høres veldig bra ut. Og det er jo ikke så langt fra der jeg bor heller..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

håper du kommer på søndagens treff og som er utenfor McDonalds på kvadrat.. klokken 1900 that is :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får du den ikkje klar, tar du bare volvoen! :)

 

Talking to me??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

håper du kommer på søndagens treff og som er utenfor McDonalds på kvadrat.. klokken 1900 that is :)

 

Tja. Har lyst. Jobber på Kvadrat på Sagevik Musikk. Vet ikke om jeg tør... .

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp! Har ikkje du en 240? :D

 

Fin banebil...! Retthjulstrekk og alt! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vet ikke om du tør?

 

asså... vi biter ikke(iallefall veldig sjeldent) :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med å hive seg på når T4E arrangerer den 3 April, det er jo en fin begynnelse.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.