Anbefalinger av bilpleie steder.

Anbefalte innlegg

Jeg lurte på om det er noen som har noen bilpleie steder å anbefale? Helst i Oslo-Lillestrøm område.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg lurte på om det er noen som har noen bilpleie steder å anbefale? Helst i Oslo-Lillestrøm område.

 

Jeg benytter meg av Sentrum bilvask..og er veldig fornøyd med disse 110,- fro utv. håndvask og 160,- utv/innv!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vil på det sterkeste anbefale trollmannen på Røa. Han får til det utroligste.

Det heter Haugens Blishine!!!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vil på det sterkeste anbefale trllmannen på Røa. Han får til det utroligste.

Det heter Haugens Blishine!!!!!

 

Hva er adressen hans da, tenkte jeg skulle få polert bilen........evt. tlf. nummer? Mvh. Dan

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg lurte på om det er noen som har noen bilpleie steder å anbefale? Helst i Oslo-Lillestrøm område.

 

 

Har en kompis av meg som kan hjelpe deg der. holder til i slemestad, utrolig dyktig og rimelig, bilen din blir nesten bedre en ny, send meg en pm så skal du få nr hans

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er adressen hans da, tenkte jeg skulle få polert bilen........evt. tlf. nummer? Mvh. Dan

 

Han holder til i Aslakveien 14.

 

hvis du kjører fra Majorstua og oppover mot Røa, så kjører du til du har passert Gardeleiren (Huseby). Du vil da kjøre under ei gangbru, og det vil være skiltet at det er et industrifelt inn til venstre. Der skal du svinge inn. Så kjører du ca 300meter innover og tar til venstre igjen (husker ikke om det er tredje eller fjerde veien til venstre). Der vil du få Haugen på venstre hånd etter 50-100 meter. Bare se etter Ditec-merket.

 

Telefonnummeret til han er 22 73 42 50

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vil anbefale Lies supershine på Kalbakken. Der får du sikkert klubbrabatt også. Det er der mange av de som har klubbens mest strøkne biler får en "hjelpende hånd".

 

Lie's Supershine Rolf Stensrud

Telefon: 22 16 60 61

 

Besøksadresse: Bedriftsv. 10

0950 Oslo

 

supershine@c2i.net

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han holder til i Aslakveien 14.

 

hvis du kjører fra Majorstua og oppover mot Røa, så kjører du til du har passert Gardeleiren (Huseby). Du vil da kjøre under ei gangbru, og det vil være skiltet at det er et industrifelt inn til venstre. Der skal du svinge inn. Så kjører du ca 300meter innover og tar til venstre igjen (husker ikke om det er tredje eller fjerde veien til venstre). Der vil du få Haugen på venstre hånd etter 50-100 meter. Bare se etter Ditec-merket.

 

Telefonnummeret til han er 22 73 42 50

 

Tror bilen havner her vist. Får ring i morgen å høre på pris. :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.