Ny inflytta med skitten bil!

Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Flytta ned til Kristiansand etter sommern. Har vært litt på den late siden når det gjelder bilen min i det siste, møkkete har den blitt også!. Hvor bør man dra for å få den vasket her i byen? Gjerne både innvendig og utvendig. Pris?

Gode tips mottas med glede!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Velkommen....

 

Du kan få en god vask hos Parko i Vestre strandgate. De vasker og polerer bilen din. Spør etter Roger eller Bjarne.

 

Hvis ikke der, så kan du høre med Car Shine i sørlandsparken. En av våre klubbmedlemmer jobber der. Han heter Kenneth Tidemann. De er kjempeflinke der oppe.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå skal det også sies at Carshine er dyyyrt..

 

Jeg bruker Arina Bilvask, sørlands senteret eller lund. De håndvasker bilen utvendig/innvendig for kr 175.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker og bukker! Skal bli spennende å se om det fortsatt er sølvfarge under all dritten! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vasker bilen selv jeg... Eller så gjør maskinen på Shell det for meg! : smil :

 

Velkommen til lokallaget, Emil!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vasker bilen selv jeg... Eller så gjør maskinen på Shell det for meg! : smil :

 

 

... ellers en "liten" polering hos meg :) (måtte bare... Klar til en ny en etter Sigdal?)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

... ellers en "liten" polering hos meg :) (måtte bare... Klar til en ny en etter Sigdal?)

 

Du har polert bilen min 1 gang, jeg har polert den minst 20 ganger før det. Ikke rart resultatet ble bra? ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er helt sant. Det var en fornøyelse å gjøre den jobben. Må snart ha en ny mekkedag der oppe.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mekkedag???

 

Jeg kommer!! :D

 

Du skal polere min bil også etterhvert..men det blir ikke før etter lakken er utbedret.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar du Forden og da keko før en evt salg :P:D

 

Nei, det skal du få slippe : smil :

 

Hehe......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sorry tråden over.... Det var litt off Topic...

 

VELKOMMEN til klubben og Agder lokallag Emil.

 

EDIT: Nå kom tråden på forrige side :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.