hvor kjøpe stål i gjøvik?

Anbefalte innlegg

Halloisen

 

skal til og starte og jobbe på gjøvik om dagen. så da får jeg ikke kjøpt noe stål her i lillehammer på dagtid som de har oppe

 

 

hvor på gjøvik selger dem stål? er flattjern jeg er på jakt etter ca 2mm tjukt, skal lage ei ramme til intercooleren på G60'n

 

 

skrik ut om noen veit :) lettere og ta det på gjøvik når man er der på dagtid :)

 

 

Mvh

 

Dan

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

oppland metall er jo i hunndalen, det veit man jo, men selger dem til privatfolk da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

maxbo proff på gjøvik :) om du ikke får kjøpt privat der, så kan du jo sende meg pm, har sikkert noe liggendes på arbe :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

selg dem slik på maxbo proff?

 

nå er det ikke store mengder jeg skal ha. men tipper ca 2,5 meter med 2mmx40mm f.eks svartstål

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva med tess eller industri behov ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

selg dem slik på maxbo proff?

 

nå er det ikke store mengder jeg skal ha. men tipper ca 2,5 meter med 2mmx40mm f.eks svartstål

 

Firmaet jeg jobber i kjøper iallefall stål der :) men kan sjekke om vi har liggendes på jobben om du ikke får tak i =)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Reis på oppland metal, best pris og best service. Har handlet der mange ganger!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oppland metall har det meste.. Fin service også..

 

Ellers skaffer industribehov/tools stål også..

 

Ellers er det en grossist på br.dal.. Norsk Stål som jeg handler mye med...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.