#1 Skrevet Februar 23, 2010 Dersom du har en bil som du mener kan være et skikkelig blikkfang for folk flest, vennligst ta kontakt. Gjerne på PM, her i tråden eller på e-post: frode.neergard(a)reko.org Grunnen for at jeg gjør denne henvendelsen til dere er som følger: Firmaet jeg jobber i, AS Reko på Steinkjer, har en avdeling som kalles Reko Fritid. Reko Fritid driver med salg og utleie av høykvalitets hengere (svensk fabrikat: Reko Trailer) og har på trappene både campingvogn og båt. I denne sammenheng, skal vi ha en familiemesse omkring helgen 16-18 april. Det er i denne sammenheng innledningen har sin betydning: Vi vil gjerne ha en bil som vekker oppsikt stående på henger, evt foran om det er mer hensiktsmessig. For å få en bil som faktisk kan vekke oppsikt og interesse hos folk, er VACN min beste forbindelse - og kanskje firmaets beste forbindelse. Dersom du har en bil som du mener kan være et slikt blikkfang - og ser en mulighet for at vi kan komme til enighet omkring dette - vennligst ta kontakt. Gjerne på PM, her i tråden eller på e-post: frode.neergard(a)reko.org 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...