Har du en bil som vekker oppsikt?

Anbefalte innlegg

Dersom du har en bil som du mener kan være et skikkelig blikkfang for folk flest, vennligst ta kontakt. Gjerne på PM, her i tråden eller på e-post: frode.neergard(a)reko.org

 

 

Grunnen for at jeg gjør denne henvendelsen til dere er som følger:

Firmaet jeg jobber i, AS Reko på Steinkjer, har en avdeling som kalles Reko Fritid.

Reko Fritid driver med salg og utleie av høykvalitets hengere (svensk fabrikat: Reko Trailer) og har på trappene både campingvogn og båt.

 

I denne sammenheng, skal vi ha en familiemesse omkring helgen 16-18 april.

Det er i denne sammenheng innledningen har sin betydning:

 

Vi vil gjerne ha en bil som vekker oppsikt stående på henger, evt foran om det er mer hensiktsmessig. For å få en bil som faktisk kan vekke oppsikt og interesse hos folk, er VACN min beste forbindelse - og kanskje firmaets beste forbindelse.

 

Dersom du har en bil som du mener kan være et slikt blikkfang - og ser en mulighet for at vi kan komme til enighet omkring dette - vennligst ta kontakt. Gjerne på PM, her i tråden eller på e-post: frode.neergard(a)reko.org

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.