Anbefalte innlegg

Hvem er best (og evnt. billigst) i distriktet på dette? Rundt Hamar

Har en 02 Passat 4M som skal senkes litt til sommeren.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå husker jeg ikke prisen, men de var de billigste jeg kom over i fjor sommer.

Ligger vis a vis Jahre Motor.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

PS Servicesenter. De hadde jeg faktisk ikke tenkt på en gang. De ligger jo rett ved jobben til og med. Takk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg mente selvfølgelig PS servicesenter, beklager.

Jeg skal ha bilen min inn der selv straks den er senket... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du fått no go'pris av Trond på justeringsjobben?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke bestilt timen ennå. Men de har skrudd billig for meg før, så jeg får stikke innom en dag å be om en bra pris.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som som vet om hvor det er billig for slik kontroll rundt Gjøvik da?

Må gjør det neste uke.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvem er best (og evnt. billigst) i distriktet på dette? Rundt Hamar

Har en 02 Passat 4M som skal senkes litt til sommeren.

 

 

På ilsen på Østlis Servic senter tar de ca 800 kroner for 4 hjuls kontroll med justering, og de har det samme utsyret som møller bruker også.

 

Når dere ringer dem så hils og si at salvesen har bedt dere om og ringe. En kompis av meg,

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som som vet om hvor det er billig for slik kontroll rundt Gjøvik da?

Må gjør det neste uke.

 

 

Jepp det bør du gjøre fort he he siden vi skal skru litt på bilen din på fredagen

:rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg mente selvfølgelig PS servicesenter, beklager.

Jeg skal ha bilen min inn der selv straks den er senket... :)

 

1000kr for justeringen. Olrud skal ha minst 2000kr, +tillegg.

Så da blir det PS. Et pluss at det er så nært jobben og da. Sette den igjen om morgenen og hente den etter arbeid . Lettvint

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

1000kr for justeringen. Olrud skal ha minst 2000kr, +tillegg.

Så da blir det PS. Et pluss at det er så nært jobben og da. Sette den igjen om morgenen og hente den etter arbeid . Lettvint

 

Fikk samme pris av Trond jeg også, men fikk ikke time før Torsdag neste uke...

Det går vel greit å kjøre litt med feil spissing etter gårsdagens senking.

Jeg vil anbefale PS. Tror de er relativt billige i forhold til andre...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei sann.ser dere søker etter 4hjulsmålinger.

 

Jobber på bilia personbil (ved vikingskipet) og der har akk montert det nyeste og mest moderne 4hjulsapparat.(koster ca 200 000,-) Det fungerer på dagens teknologi og er veldig nøye og presist. Istedet for laser som surer rundt bilen er det heller 4 video kamerar som sitter på ei søyle og på hvert hjul sitter det store "refleks" plater som motar og sender signaler tilbake. Har brukt det en del ganger denne uke og veldig fornøyd.

 

Husker ikke eksakt pris men mener det er på ca 850,- og opp til rundt 1000,- Og vi tar alle merker.

 

Eneste som kan være litt kjett siden den er/blir senket så har(hvertfall jeg) problem med bilen min(60 senking) og må bygge ut rampene slik at skjørt etc kommer høyt nok og ikke slår nedi. Men ta kontakt med meg for evt time bestilling og spm.

 

Skulle det vise seg at bilen ikke går inn på bukken så slipper du selvsagt å betale for det!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser u t som du får en jobb av meg da raymond, Siden alt av bærekuler osv blir bytta ut på sklia mi.

 

og at det er svært få som tar 19" felger

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser u t som du får en jobb av meg da raymond, Siden alt av bærekuler osv blir bytta ut på sklia mi.

 

og at det er svært få som tar 19" felger

Tja skulle vel gå ann det vettu. har du justerring av spissing og caster i bakstilinga di eller??

 

19" skulle ikke være noe problem. har da tatt på 18" og det er da fortsatt mye og gå på der.

 

men hvor mye er bilen din senket??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bilen er senka sånn paselig, trur jeg bare har spissings justering bak, men kan jo hende jeg finner noe mere når jeg skrur fraværandre alt, rart om ikke camberjustering i grunnen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

...best, billigst ? De to ordene går sjelden sammen ;) De av dere med multilink forstilling ( Passat, A4, A6 etc ) sjekker selvsagt om verkstedet utfører nødvendige instillinger i hevet posisjon også ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.