#3426 Skrevet Juni 19, 2008 Imorgen er idag nå!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3427 Skrevet Juni 19, 2008 Og nå er det sent etter jobb også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3428 Skrevet Juni 19, 2008 Åh, nå trodde jeg det var kommet bilder her.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3429 Skrevet Juni 19, 2008 Jaja, er akkurat kommet hjem fra jobb og trening nå. Her er ihvertfall kart over store deler av Østlandet som vi kjørte: Så først stopp var Hamar Der vi møtte vi RolfGolf som styra noe alvorlig for å få tak i nøkler til verkstedet hvor gliset sto. Etter en time med ringing og litt mat endte det med at vi måtte kjøre til Skærnes for å låne nøkler. Da vi hadde dårlig tid og Rolf har noe lav bil så måtte vi mane frem litt hjelp av høyere makter... Vi kom faktisk frem hele men Passaten var endel gram lettere etter diverse skraping ol. På turen oppover igjen spotta vi en Einser og da var det bare å dra i brekket å finne ut hva dette var for noe: Det var hyggelig å hilse på Even og einseren var najs! Så var det å sæla på igjen: Endelig fremme på verkstedet til Rolf...trodde vi hadde høyt under taket på gamle værste jeg men... Her fikk vi studert Rolfsburg v2 også: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3430 Skrevet Juni 19, 2008 Aaaah. så du har årna deg Polo? Grattis med søt lita tralle! Åsså legga igjen nøkla på Skærnes dah. Amatørolf 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3431 Skrevet Juni 19, 2008 Endelig eier av en Steilheck: Turen hjem gikk prikkfritt selv om det var litt dyreliv: Etter en stopp på Espa for boller, bensin og luft gikk turen hjem: Senkesett er allerede bestillt også må jeg bytte en bremselyspære og vinduspylerslange før EU... Skilter kommer etter 1. Juli. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3432 Skrevet Juni 19, 2008 grattis med nytt glis John-Arne. edit: trenger du golf Hjulbuene nå for ombygning til runde hjulbuer bak? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3433 Skrevet Juni 19, 2008 Tøft!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3434 Skrevet Juni 19, 2008 navnet på eier av einseren er even kompis av meg.. meget pen bil den einseren! blir artig å se åssen den polo'n blir etterhvert;) håper den får et par mods 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3435 Skrevet Juni 19, 2008 jeg hadde ikke glemt nøkkelen. men han som hadde min hadde tatt seg en tur til strømmen. noe som ikke var helt i planen. Men, vi fikk da sett mye fin natur og testet ut passaten over "fine" veier gjennom odalen. hehe. Einseren var riktig så fin den. absolutt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3436 Skrevet Juni 19, 2008 grattis med nytt glis John-Arne. edit: trenger du golf Hjulbuene nå for ombygning til runde hjulbuer bak? Takker! Hmm... navnet på eier av einseren er even kompis av meg.. meget pen bil den einseren! blir artig å se åssen den polo'n blir etterhvert;) håper den får et par mods Even var det ja. Kjenner jeg Håkon rett så kommer det nok noen mods her ja, han babla om noen lamper og div Har bestandig digga Steilheck og når Rolf redda denne fra pressa så måtte jeg bare ha den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3437 Skrevet Juni 19, 2008 Da får jeg gratulere så meget med praktisk Geilheck "med påfallende stort bagasjerom":D. Nesten litt synd å sette kappskiva i et så bra bevart karsseri, men disse bilene MÅ bare ha Einser-basert, rund hjulbue bak. Både fordi bilen da blir fullendt (noe de ikke evna å gjøre på fabrikken), men også for å få plass til skikkelige doruller;). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3438 Skrevet Juni 19, 2008 Mods? Lamper? Aner ikke hva dere prater om jeg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3439 Skrevet Juni 19, 2008 Gratulerer med grombil John-Arne! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3440 Skrevet Juni 19, 2008 Da får jeg gratulere så meget med praktisk Geilheck "med påfallende stort bagasjerom":D. Nesten litt synd å sette kappskiva i et så bra bevart karsseri, men disse bilene MÅ bare ha Einser-basert, rund hjulbue bak. Både fordi bilen da blir fullendt (noe de ikke evna å gjøre på fabrikken), men også for å få plass til skikkelige doruller;). Takker! Rund hjulbue...hmm, har jo noen einserbuer liggende da. Mods? Lamper? Aner ikke hva dere prater om jeg... Yeah right Gratulerer med grombil John-Arne! Takker, er skikkelig fornøyd selv. Gleder meg til å få skilt og kurert høydesyken på denne. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3441 Skrevet Juni 19, 2008 For å sitere Monty Python, "And now over to something completely different". I går kveld var jeg på boklansering av alle ting på BrukBar i Mysen: Min svigerinne har jobbet de siste tre årene med en bokserie kalt Krusesagaen. Det er blanding av historie og fiction og hun er selv etterkommer av Vibeke Kruse. Vibeke var elskerinnen til Christian IV og det er her historien starter. Førsteopplaget er trykket i ikke mindre en 410.000! Forfatterinnen Ingelill Kruse Jensen og Forlagsdirektør i CappelenDamm: Litt signering må til: Og selveste Kruse selv: Artig opplegg. Nå gjenstår det bare å lese boka 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3442 Skrevet Juni 20, 2008 jeg hadde ikke glemt nøkkelen. men han som hadde min hadde tatt seg en tur til strømmen. noe som ikke var helt i planen. Men, vi fikk da sett mye fin natur og testet ut passaten over "fine" veier gjennom odalen. hehe. Einseren var riktig så fin den. absolutt. har ikke passaten din subba før gjorde den det garantert der Even ble imponert over passaten også, prata med han rett etter at dere hadde vært der, han sendte melding med en gang dere dro trur jeg prata på at vi ikke skulle klage på at vi har lave biler lenger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3443 Skrevet Juni 20, 2008 Da får jeg gratulere så meget med praktisk Geilheck "med påfallende stort bagasjerom":D. Nesten litt synd å sette kappskiva i et så bra bevart karsseri, men disse bilene MÅ bare ha Einser-basert, rund hjulbue bak. Både fordi bilen da blir fullendt (noe de ikke evna å gjøre på fabrikken), men også for å få plass til skikkelige doruller;). For meg som ikke er så bevandret i herrefolkets språk, måtte jeg sjekke opp hva Geil betyr... Geil = kåt, lysten Er alltid vanskelig å holde kappskiva unna en bil men denne blir nok orginal en stund til ihvertfall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3444 Skrevet Juni 20, 2008 Gratulerer så mye med ny fin bil John Arne...!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3445 Skrevet Juni 20, 2008 Er alltid vanskelig å holde kappskiva unna en bil men denne blir nok orginal en stund til ihvertfall. Det høres ikke bra ut:p. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3446 Skrevet Juni 22, 2008 Snaset ekemplar av en Polo,J-A! her vil du få mang en (lystig)tur å mye kos å hygge! ......meneh.. den HADDE kledd runde hjul buer......... bare hold Håkon Den Hardbaldne i sjakk med lykter så går det nok bra... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3447 Skrevet Juni 22, 2008 Lånte bobla til morsan igår og besøkte Kirkenær. Mange snasne biler: Kommer mere når jeg kommer hemmat. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3448 Skrevet Juni 23, 2008 Her kommer flere: Corvette med campingvogn!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3449 Skrevet Juni 23, 2008 Er du ikke ut å griller da John-Arne... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3450 Skrevet Juni 23, 2008 Utrolig svensk hembygge: Noen traktorer (er jo tross alt langt på bøgda dette) Lastebiler: Stasjonærmotor: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...