#3476 Skrevet Juni 28, 2008 Ja, vet. Klarer ikke å si nei. Fikk tilbud om denne 86 Fiestaen med kun 86000 km på telleren og som i tillegg var eu-ok i år for en billig penge, så da var det bare å slå til. Siden jeg har lett tilgang på senkesett og har et sett Zender Turbo på lur så blir dette et lite midtsommer-prosjekt... Den andre Fiestaen påbegynnes etter ferien vil jeg tro, klarer enda ikke bestemme meg for farger men noen detaljer har begynt å poppe opp da... Her er den jeg fikk inn i dag... Pics: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3477 Skrevet Juli 9, 2008 Da har man fått summet seg litt etter en ukes ferie og fått tid til å besøke Vaerste. Parts & Retards har utrolig bra leveringstider og ikke minst priser på senk.... I tillegg kan jo ikke Håkon dy seg med å hore opp bruksPoloen Takk for lån av EU-OK hjul og ikke minst delene Håkon EU er til mandag så blir det skilter og senk +++++ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3478 Skrevet Juli 9, 2008 Er tydelig hva vårt spamfilter tenker om Gatebil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3479 Skrevet Juli 10, 2008 Er tydelig hva vårt spamfilter tenker om Gatebil Legg til i filteret " jeg har røde skilt" da tenker jeg det går 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3480 Skrevet Juli 11, 2008 Var litt effektiv i går kveld og fikk byttet Lambda på konebilen pluss lagt om til EU-OK hjul på Geilhecken. Disse går sinnsykt billige hvis jeg rekker å redde de ut fra komprimatoren... Dukket opp noen som skulle til Gatebil og de tok da siste "finishen" på plæstikken Knallbra! Caravellen fronten og skjørta skal på: Er det bare meg som syns den til venstre er kulest 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3481 Skrevet Juli 11, 2008 jeg støtter deg der J-A den til venstre er fetest 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3482 Skrevet Juli 11, 2008 Ramla en annen "geilheck" inn på Vaerste idag, eller "japcrap" som noen kaller dem. Skikkelig bestefarkjørt Mazda 929 Stv som kun er sommerkjørt (hvor lenge siden er det man hørte om "kun" sommerkjørte biler) og har gått 127 000 km siden ny. Samme eiere hele tiden. Som NY innvendig, har vært setetrekk på den hele tiden og utvendig var det veldig lite rust og andre skavanker. Startet med en gang etter å ha fått litt hjelpestart, men siden det var en større bensinlekkasje så må denne utbedres før man kan kjøre tur... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3483 Skrevet Juli 12, 2008 OOooO! Driftebil! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3484 Skrevet Juli 12, 2008 jeg støtter deg der J-A den til venstre er fetest Er den røde der en sånn special edition R32 med 2.0 TDI eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3485 Skrevet Juli 12, 2008 Er den røde der en sånn special edition R32 med 2.0 TDI eller? Den var spesialbestillt med alt av R32 deler, kun bremser og motor som skiller. Den gikk like bra som en R32...ca 250 hk. Alt ifølge eieren 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3486 Skrevet Juli 12, 2008 Den var spesialbestillt med alt av R32 deler, kun bremser og motor som skiller.Den gikk like bra som en R32...ca 250 hk. Alt ifølge eieren Ser ut som om de satser på Høy finish på lakkjobben til Caravellen... Lakker fangerne til en sånn bil med sprayboks. Du som må vaske gulvet etter dem eller? Er dette folk som jobber på Nexans eller sønner av noen av sjefene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3487 Skrevet Juli 12, 2008 Ser ut som om de satser på Høy finish på lakkjobben til Caravellen... Lakker fangerne til en sånn bil med sprayboks. Og disse skulle stilles ut på standen til Profileringsgutta/Meguiars 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3488 Skrevet Juli 12, 2008 Og disse skulle stilles ut på standen til Profileringsgutta/Meguiars Hahahahahahaha... Da MÅ Meguiars være et SINNSYKT produkt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3489 Skrevet Juli 13, 2008 Liten teaser fra Gatebil idag: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3490 Skrevet Juli 13, 2008 Okay, tre til da dere maser så mye 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3491 Skrevet Juli 16, 2008 Da er endelig tanken bytta på Cabben, men enda så er ikke bilen kjørbar. akkurat som om bensintilførselen kutter innimellom, som gjør at det blir mye rykk og napp kjøring. noen stalltips? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3492 Skrevet Juli 19, 2008 Da får jeg gratulerer David med en utrolig kul og morsom Polo GTI Takk for at jeg fikk testet den også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3493 Skrevet Juli 19, 2008 ørjan storebø sin gamle? Testet ingve sin i noen dager og det var en utrolig moro bil, Gratulerer hvertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3494 Skrevet Juli 19, 2008 Den går dritdårlig... (not) Ja, det er gamle Ørjan sin... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3495 Skrevet Juli 19, 2008 Da får jeg gratulerer David med en utrolig kul og morsom Polo GTI Takk for at jeg fikk testet den også Grattis med ny bil David: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3496 Skrevet Juli 19, 2008 Skikkelig NammeNamm interiør også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3497 Skrevet Juli 19, 2008 Som sagt i sted muntlig nå også skriftlig: Gratulerer med (nesten) ny bil, David. Så vidt jeg kan huske var akkurat denne bilen rimelig effektiv (men ikke -tief) på Vålerbanen i fjor;). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3498 Skrevet Juli 19, 2008 Gratulerer med FEIT bil,David!! Heeelt riktige farger inni og ser jeg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3499 Skrevet Juli 19, 2008 Snerten Polo. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3500 Skrevet Juli 19, 2008 Poloen er utrolig stilig, David! Gromme felgs Selge? ....men - blått oblat....? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...