#3676 Skrevet September 24, 2008 Høres ut til at du har fått deg en stimulerende jobb,mens du er på ferie,H.con..Kommer du forresten til å bytte navn fra H-con til X-con når du slipper ut?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3677 Skrevet September 24, 2008 Kjipern Håkon! P.S Pass på såpen i dusjen.. Du bør ha såpe med tau! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3678 Skrevet September 24, 2008 bake kake med baufil hadde kanskje vært en idè hehe nei, 3 mnd er vel ikke allverdens, men tror på at tida går sakte der inne ja Jeg og David skal besøke han på lørdag og har planen klar mht kake 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3679 Skrevet September 24, 2008 Må vel bli gulrotkake da siden han har slutta med snop, er vel kjempe sunn den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3680 Skrevet September 26, 2008 Jeg og David skal besøke han på lørdag og har planen klar mht kake Godt å høre. Dere skulle ikke bake inn en prosjekt-Golf i kaken da? Kan det være noe bedre å bruke fritiden på enn å sette i stand en gammel bil, og kanskje bidra til at andre innsatte får innsikt i og kanskje interesse for en meningsfull hobby? Litt av en sitasjon du er kommet i, navnebror. All ære for at du har valgt å være ærlig om det som er skjedd. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3681 Skrevet September 27, 2008 Da er David & jeg klar for å besøke Håkon. Men vi sliter med logistikken...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3682 Skrevet September 27, 2008 Da er David & jeg klar for å besøke Håkon. Men vi sliter med logistikken...... He he he he.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3683 Skrevet September 27, 2008 God tur, og hils masse! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3684 Skrevet September 28, 2008 Da fikk vi hilst på Håkon igår og han så ut til å ha det ganske bra. Skulle hilse til dere alle Vi tok en tur over grensa etter besøket fordi David hadde bestilt en spill i ei sjappe der.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3685 Skrevet September 28, 2008 Var en liten tur på Tyrigrava idag og traff denne hyggelige gjengen fra Corrado-klubben: Var også endel herlige franske biler der: Og en herlig Maserati: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3686 Skrevet September 28, 2008 Den renault 5 turbo2'n var det noe kjent med! Vi prøvde å selge den for en lege som eide den for lenge siden før den ble satt inn i bilsportsgarasjen i oslo for salg. Var bl.a på hellerudsletta på bilustilling med den. Utrolig morsom bil. 1,4L med 210 hk gikk som et uvær! Ser ut som den holder seg i bra stand! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3687 Skrevet September 28, 2008 Dumt jeg ikke svingte innom Tyrigrava istad da, for jeg kom fra Oslo idag med Viper'n og planen var å ta en liten omvei og innom grava, men så gadd jeg ikke det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3688 Skrevet September 28, 2008 Jøss, kanskje vi ikke skal selge XM'en til madammen likevel... *humre* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3689 Skrevet September 28, 2008 Corrado-klubben ja Var i grunnen en fin miks av VACN og CCN der gitt Supert oppmøte i dag! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3690 Skrevet Oktober 6, 2008 bilde fra en mini photoshoot (grunnet regn) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3691 Skrevet Oktober 6, 2008 Kult bilde David! Driver å leker meg med de jeg tok. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3692 Skrevet Oktober 6, 2008 et annet bilde. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3693 Skrevet Oktober 7, 2008 hei hei er det noe treff i dag? evt. hvor? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3694 Skrevet Oktober 7, 2008 hei hei er det noe treff i dag? evt. hvor? Treffene er partallsuker, altså neste uke i følge min kalender... Ref. fra http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=86305&highlight=follo+treff&page=10 Burger King på Vinterbrosenteret kl. 20:00 i partallsuker. Skal se om ikke jeg får tatt en tur nå også etterhvert ettersom treningstider er flyttet så jeg kan få med meg litt lokaltreff 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3695 Skrevet Oktober 12, 2008 På fredag fant Thorbjørn tilfeldigvis en notis i ØB at det skulle være bakkeløp i Oksrudveien på Siggerud. Dette er ett løp som man kjørte frem til 1983. Alle fra DAV avd. Låven stilte opp i løypa med nyladet kamera og nytraktet kaffe. Det var mildt sagt stor forskjell på både biler og førere. Alt fra Cross-Kart Til historisk racing: Bilcross pug med 1,9 Noen bobler: Golf2 8v Disse kartene gikk noe inni h***te fort: Det var endel folk og bikkjer i løypa, den her heter Hercules! Thorbjørn hadde med hele familien som koste seg i det fine høstværet: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3696 Skrevet Oktober 12, 2008 Cortina: Sofie likte alle bilene Denne Porscha gikk det dårlig med da han kjørte på slicks! Men etter litt kreativ bruk med garasjejekk og noen 2x4 så var han igang: Denne E30'n hadde løpets dårligste fjærer/dempere Scooby Her sto jeg veldig utsatt til, så det ble med dette hoppbildet: Ble en tur i depotet i pausa hvor disse fine 02'ene sto 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3697 Skrevet Oktober 12, 2008 Denne einseren var rimelig mishandlet. Cross-Kart Så flytta vi oss lenger ned i løypa, men det ble litt dårlige bilder med sola midt i trynet. Bieltvedt i godt driv. Thorbjørn koser seg stort. Cortina som satser Pug med hjulløft Scooby 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3698 Skrevet Oktober 12, 2008 Nå har den første måneden gåttrelativt fort, det eneste som er dritt er at det enda er en stund til jul. Jeg slipper fri 24.desember og skal bruke jula til å slappe av, men også forberede oppstarten av det nye firmaet. Nye lokaler har det også blitt på meg, flyter til nabogarasjen som er noe større enn det gamle. Blir bedre da bonden har lovet å bygge inn en hems samt legge nytt gulv og installere varmepumpe. Får faktisk gjort noe på bilene mine også. Transporteren er sendt til lakkering og regner med at den er ferdig om 3-4 uker. Skal få David til å legge ut bilde når den tid kommer. Ellers så skal interiøret i passaten oppjustere. Mer komfort i stolene og skinn istedet for skai står på programmet der. Vurderer også å bytte hjul til HTN felger i 8*14 Forran og 9*14 bak, samt få lagd justerbart understell. BMWen har fått ny Weber-forgasser som Tommy skaffa fra "over-there" og bagasjeluken skal lakkes på nytt siden jeg ønsker å fjerne "316" emblemet. Ellers så venter jeg på senkesett og (2 sett felger) fra Stig. Har fått meg ny jobb i fengselet, i stedet for å dele planker i to har jeg fått muligheten til å jobbe på verkstedether. Der gjør vi alt forefallende arbeid som service på maskiner, vask og Rep. av biler m.m. Jeg har faktisk lært meg å sveise igjen, så det er ikke så galt at det ikke er godt for noe. Besøk har jeg hatt av John-Arne ogDavid, og av Ted kom sammen med Bonzo nå søndag og det var hyggelig å se dem igjen. John-Arne sørget for at jeg har alt jeg trenger her og dro med mygghatten min også. Så jeg har d de to tingene som er mest brukt og ettertraktet her på Trøgstad, myghatt og solkrem. Jeg får jo også daglige oppdateringer på hva som skjer forumet om dagen, og jeg må jo innrømme at jeg ble litt nedfor og lei meg når andre prøver å stjele ting som jeg har jobbet hardt for å få til. Men jeg skal love dere at jeg kommer fryktelig tilbake over nyttår med enda større lager, bedre kundeservice og priser. Ny webshop skal være klar og flere levrandører. Jeg vet at noen av dere enda venter på deler og blant annet volkswarenhaus er underveis. Det som er rest fra FK får vi finne en løsning på på, enten vente til jeg er hjemme igjen eller få pengene tilbake. Om noen av dere lurer på noe så ta kontakt med David via pm eller på Tlf 47258284, så skal han hjelpe til så godt som mulig. Han gjør så godt han kan og håper på forståelse for at det tar litt tid. Mvh Håkon. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3699 Skrevet Oktober 29, 2008 jeg lånte ut etter tips fra Ken Arne og John-Arne ut cabben min til reklamefilm inspillig. det var gøy og kaldt. resultatet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3700 Skrevet Oktober 29, 2008 jeg lånte ut etter tips fra Ken Arne og John-Arne ut cabben min til reklamefilm inspillig. det var gøy og kaldt. resultatet. Dæven, skikkelig dametekke jo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...