Oss på "værste" (garasjen med de rare i)

Anbefalte innlegg

Vel, Dare to be diffrent vet du... ;)

 

Fargevalget er gjort og blir ikke endret... :P

 

Nei, men neste gang så gjør du ikke noe så tåpelig og velger orginalfarge når den åpenbart er så tragiskt som den er her. En så fin bil fortjener noe bedre en dette.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, men neste gang så gjør du ikke noe så tåpelig og velger orginalfarge når den åpenbart er så tragiskt som den er her. En så fin bil fortjener noe bedre en dette.

 

Jaggu bra at jeg har deg til å fortelle meg hva jeg gjør riktig og ikke... : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jaggu bra at jeg har deg til å fortelle meg hva jeg gjør riktig og ikke... : haha :

 

Jepp, og jeg sender en faktura til deg på det, med 2dagers betalingsfrist. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slags motor er den 2.1L du postet før Hcon??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slags motor er den 2.1L du postet før Hcon??

 

Var en fake motor, kun til utstilling...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siste oppdatering før jeg setter meg i bilen og setter kursen mot Tyskland...

 

Ny deleinvasjon idag, Tronrud Bil i Moss er jaggu kjappe med leveransene...

 

Dørhåndtakene fra BMW E12 passet perfekt på...

 

Bilde_158.jpg

 

Så var det å montere fangerne da, litt av et puslespill... :?

 

Bilde_159.jpg

 

Manglet selvfølgelig klips til å feste lista med, så det får man bestille i morgen... Men satte på fanger sånn foreløpig i allefall...

 

Bilde_160.jpg

 

Bilde_161.jpg

 

Nå blir de nye framstolene og gulvteppe hentet i Tyskland, muligens noe annet også. Vi får sjå...

 

Når er tilbake så håper jeg at den nye forgasseren er kommet (weber 32/36) samt resten av klipsa.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjempe fin bil du har fått deg håkon! Godt at det finnes andre her inne på forumet som kan overleve med en bmw klassiker!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk lyst på E21 selv nå, blir tøff denne Håkon.. : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var endelig Geilhecken EU-OK og oljelekkasjeproblemet løst :D

 

Senking må til men dette latterlige hjulopphenget gjorde det til mye mer jobb en jeg normalt er vant til (ref. Golf1 og 2 hvoR det normalt tar en time....) : bh :

DSC_4306.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Senking må til men dette latterlige hjulopphenget gjorde det til mye mer jobb en jeg normalt er vant til (ref. Golf1 og 2 hvoR det normalt tar en time....) : bh :

 

Trøsta får være at det på Geilheck i alle fall er lett å komme til toppmonteringa på demperne bak. Huske da jeg hjalp Mattis å montere senk på Classicen han hadde bare rant timene avgårde. Begge toppmutterne bak satt dønn og med metallhattehylle har man ikke akkurat god plass...

 

Godt å se at Einseren utsettes for fremdrift: ja :.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen fare Håkon, ingenting som springer av.. Blir bare en enda større bestilling på deg :D Lykke til bak murene..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

send i hovedsak pm til meg om det er noe. eller ta opp tlfen og ring meg på 47258284 (kan være på jobb, men da ringer jeg tilbake ASAP)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette var da trist Håkon, men det ordner seg for store gutter vettu:).

Sikkert ikke dumt med ein fengselsblogg sånn att folk som aldri har vært innafor får vite hvordan det er.

 

Lykke til uansett!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Folkens

 

Dere har sikert savnet mine inlegg her på forumet en stund.

 

Grunnen er at jeg har som Rune Rudberg, Sturla Berg Johannsen og Kjell Inge Røkke har blitt satt til å spikre paller På Trøgstad Fengsel.

 

Jeg ble i fjor slått konkurs av skattemyndighetene og pga forskjellige forhold dømt til 120 dagers fengsel.

 

Egentlig skulle jeg ha sonet denne dommen i fjor, men siden bobestyrer ikke sendte posten videre (bobestyrer kontrollerer post i 3mnd i forbindelse med en konkurs), så mottok aldri denne inkallelsen.

 

Så natt til onsdag 3/9-08 Ble jeg vekket av politiet som ville ha meg med til soning. Så før jeg viste ordet av det og kun iført treningsbukse og t-skjorte satt jeg bak lås og slå.

 

Jeg har siden jeg ble satt inn, prøvd å få en utsettelse i 4 uker. For å få forberedt meg før tiden inne. Men det ble avslått.

 

Dermed har det som dere skjønner skapt endel problemer for tysklandsturen jeg skulle på og deler som noen av dere venter på. Dette er jeg veldig lei meg for, og har naturlig nok vært langt nedesiden jeg følerat jeg svikter dere.

 

MEN med hjel av David og John-Arne, så skal jeg se hva jeg får til herifra Trøgstad. Uansett skal ingen av dere være bekymret for at delene dere har bestilt er borte og pengene tapt.

 

Volkswarenhaus: Her var det meningen at jeg skulle hente delene selv, men skal ta en telefon dit nå på Mandag å få tilsendt varene slik at varene kommer så raskt som mulig til dere.

 

BH'ene utgår intil videre med unntak av de som allerede er betalt for.

 

Lagervarer: Jeg har fremdeles mye deler på lager, og om noen ønsker noe av dette, så send en pm og David ordner dette.

 

Spørsmål kan stilles via PM til meg eller David. jeg har daglig telefonkontakt med han.

 

Håper dere har forståelse for dette og lar meg få sjangsen til å ordne dette på best mulig måte.

 

Igjen beklager så mye.

 

Jeg har valgt å være ærlig med dere slik at dere vet grunnen til at jeg er borte nå.

 

Etter nyttår regner jeg med å være klar med både nytt firma, nye bestillinger og ved godt mot.

 

(PS! jeg kan godt blogge litt på hvordan livet bak murene er, det skjer endel her også.)

 

 

lykke til... det er ikkje så aller verst...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jess, da var endelig Geilhecken kurert for høydesyken : smil :

DSC_4418.JPG

DSC_4429.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

looking good. :)

 

ble jo utrolig morro å kjøre (sitte på)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

looking good. :)

 

ble jo utrolig morro å kjøre (sitte på)

 

Funka dritbra...ikke subba det heller enda jeg kjørte skikkelig gris : smil :

 

Bare å få på skilter og vente på snøen....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser litt syk ut du også J-A! Om det er høydesyke er vel et annet spørsmål.. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så bra ut det der!! Hvor mye er den er senka nå da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så bra ut det der!! Hvor mye er den er senka nå da?

 

Det er satt på et 80mm senkesett fra FK

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men subber det ikke bak? Ser jo helt sykt ut! :D Looking good : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Subber ikke i det hele tatt :)

 

Fikk skilter på den i går og tok da turen opp for å gjøre mere på prosjektet.

 

Kjekt med stasjonsvogn:

 

DSC_4447

 

DSC_4477

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tok en svipptur innom Lørenskog mafian og hilste på min favorittbergenser med sitt nye glis:

 

DSC_4522.jpg

 

Så dukka Joachim opp med det nye gliset....litt høy da :P

 

DSC_4526.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hyggelig med besøk John-Arne! På tide med en øl snart kanskje?

 

Klem

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.