Oss på "værste" (garasjen med de rare i)

Anbefalte innlegg

Cortina:

DSC_4755.jpg

Sofie likte alle bilene

DSC_4757.jpg

Denne Porscha gikk det dårlig med da han kjørte på slicks!

DSC_4762.jpg

DSC_4782.jpg

DSC_4789.jpg

Men etter litt kreativ bruk med garasjejekk og noen 2x4 så var han igang:

DSC_4807.jpg

Denne E30'n hadde løpets dårligste fjærer/dempere

DSC_4765.jpg

Scooby

DSC_4775.jpg

Her sto jeg veldig utsatt til, så det ble med dette hoppbildet:

DSC_4777.jpg

Ble en tur i depotet i pausa hvor disse fine 02'ene sto

DSC_4784.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne einseren var rimelig mishandlet.

DSC_4787.jpg

Cross-Kart

DSC_4792.jpg

DSC_4799.jpg

Så flytta vi oss lenger ned i løypa, men det ble litt dårlige bilder med sola midt i trynet.

DSC_4801.jpg

Bieltvedt i godt driv.

DSC_4803.jpg

Thorbjørn koser seg stort.

DSC_4812.jpg

Cortina som satser

DSC_4819.jpg

Pug med hjulløft

DSC_4822.jpg

Scooby

DSC_4826.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå har den første måneden gåttrelativt fort, det eneste som er dritt er at det enda er en stund til jul.

Jeg slipper fri 24.desember og skal bruke jula til å slappe av, men også forberede oppstarten av det nye firmaet.

Nye lokaler har det også blitt på meg, flyter til nabogarasjen som er noe større enn det gamle.

Blir bedre da bonden har lovet å bygge inn en hems samt legge nytt gulv og installere varmepumpe.

Får faktisk gjort noe på bilene mine også. Transporteren er sendt til lakkering og regner med at den er ferdig om 3-4 uker. Skal få David til å legge ut bilde når den tid kommer.

Ellers så skal interiøret i passaten oppjustere. Mer komfort i stolene og skinn istedet for skai står på programmet der. Vurderer også å bytte hjul til HTN felger i 8*14 Forran og 9*14 bak, samt få lagd justerbart understell.

BMWen har fått ny Weber-forgasser som Tommy skaffa fra "over-there" og bagasjeluken skal lakkes på nytt siden jeg ønsker å fjerne "316" emblemet. Ellers så venter jeg på senkesett og (2 sett felger) fra Stig.

Har fått meg ny jobb i fengselet, i stedet for å dele planker i to har jeg fått muligheten til å jobbe på verkstedether. Der gjør vi alt forefallende arbeid som service på maskiner, vask og Rep. av biler m.m. Jeg har faktisk lært meg å sveise igjen, så det er ikke så galt at det ikke er godt for noe.

Besøk har jeg hatt av John-Arne ogDavid, og av Ted kom sammen med Bonzo nå søndag og det var hyggelig å se dem igjen.

John-Arne sørget for at jeg har alt jeg trenger her og dro med mygghatten min også. Så jeg har d de to tingene som er mest brukt og ettertraktet her på Trøgstad, myghatt og solkrem.

Jeg får jo også daglige oppdateringer på hva som skjer forumet om dagen, og jeg må jo innrømme at jeg ble litt nedfor og lei meg når andre prøver å stjele ting som jeg har jobbet hardt for å få til. Men jeg skal love dere at jeg kommer fryktelig tilbake over nyttår med enda større lager, bedre kundeservice og priser. Ny webshop skal være klar og flere levrandører.

Jeg vet at noen av dere enda venter på deler og blant annet volkswarenhaus er underveis. Det som er rest fra FK får vi finne en løsning på på, enten vente til jeg er hjemme igjen eller få pengene tilbake.

Om noen av dere lurer på noe så ta kontakt med David via pm eller på Tlf 47258284, så skal han hjelpe til så godt som mulig. Han gjør så godt han kan og håper på forståelse for at det tar litt tid.

Mvh

Håkon.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg lånte ut etter tips fra Ken Arne og John-Arne ut cabben min til reklamefilm inspillig.

det var gøy og kaldt.

resultatet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg lånte ut etter tips fra Ken Arne og John-Arne ut cabben min til reklamefilm inspillig.

det var gøy og kaldt.

resultatet.

Dæven, skikkelig dametekke jo : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Imponert over at du i det hele tatt holdt deg på veien David! He he.. Kult!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det var gøy og kaldt.

resultatet.

KULT....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det var gøy og kaldt.

resultatet.

Hahaha SYKT konge!! Du ser jo ut som den same´PIMPen jo David:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blitt mye jobb og lite bil i det siste.

Her er ett par ræva kamerabilder fra Paris-turen min tidligere denne uka.

Det var jo såklart jobb det også, møte med vedlikeholdsjefer fra 42 fabrikker fordelt på 19 land.

Det er jaggu samma problemstillingene om du kommer fra Ghana, Sør-Korea, New-Zealand, Brasil eller Norge...

Rett under pila kan man skimte Eifeltårnet.

Det andre er fra en velfortjent pause, utepils i 16 grader i November : smil :

eifel.jpg

1664.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå er det mulig med personlige VISA-kort : smil :

Visa.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå er det mulig med personlige VISA-kort : smil :

du er sååå treig da :P har hatt det siden i tidlig sommer jeg ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

du er sååå treig da :P har hatt det siden i tidlig sommer jeg ;)

Er sååååå treig med å legge det ut, har hatt det lenge jeg også :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dere er begge ganske treige;)

Traff deg ved rundkjøringen på vei til jobb sist søndag JA. Rakk ikke å hilse, jeg var for treig..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dere er begge ganske treige;)

Traff deg ved rundkjøringen på vei til jobb sist søndag JA. Rakk ikke å hilse, jeg var for treig..

Treigen: vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er sååååå treig med å legge det ut, har hatt det lenge jeg også :P

hvem bank er det som tilbyr det? hehe, freesht kort du hadde!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvem bank er det som tilbyr det? hehe, freesht kort du hadde!!

Askim sparebank

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oppdatering 2.november

Jøss, det har gått 2 måneder allerede. Ukene går kjempefort og siden jeg kom inn til trøgstad har det kommet 150 nye medfanger.

Man blir litt lei av å hele tiden forholde seg til nye folk, men så er det greit å bli ferdig også. Jeg er nå en av de som har vært her lengst, mnnå er det kun 50 dager igjen, så lyset i enden av tunnellen kommer stadig nærmere.

i dag blir også transporteren lakkert og jeg har fått nye og bedre verkstedlokalerogså. Flytter ikke så langt, men får 30 grunnflate og hems på 60kvm å boltre meg på.

Gleder meg til å komme ut og første prioritet blir da og ordne med de som mangler deler og venter på de. i tillegg har jeg fått opprettet nytt firmafor parts and retards, så januar går med til å lage rutinerog organsisere det nye værste. Det blir også en tur til Tyskland i januar for å hente manglende deler samt ta en prat med mine levrandører.

Jeg ser også fram til å fortsette med bilprosjektene, har naturlig nok hatt tid til å pønske ut nye ideer og prosjekter mens jeg har hatt "ferie" her på trøgstad.

Maten er fremdeles like god og i tillegg har jeg fått vært med på "kontraktsturen" siden jeg har vært snill gutt og ikke funnet på noe tull. En kontraktstur går ut på man får dra ut sammen med en betjent(og max 3 medfanger) for å spise annen mat, gå på kino ETC. Vi var på lørdag og besøkte slusene i Ørje samt spiste biff i Mysen. Neste uke blir det kanskje en tur på kino inkl. mat i Ski.

Jeg kommer til å søke om å bli frigitt etter halv soning PGA firmaet, men får jeg ikke det så er min dato 24/12 om jeg da ikke får et par dager juleamnesti og kommer hjem 22/12.

Ta kontakt med David (pm eller tlf 47258284) Ved spørsmål og vil noen at jeg skal skal ringe dem hvis ikke David kan svare, så gi nummeret til han og jeg kontakter dere asap.

Kun 4 uker i november, det går kjapt

Take care. Med Hilsen Hcon.

Dette fikk jeg fra håkon sist jeg var å besøkte han

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg og David vært på besøk hos Håkon i dag og skulle hilse alle : vinke :

Vi fikk også tid til en Harrytur med prøving av diverse plagg :o

DSC00579.JPG

DSC00580.JPG

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter to dager med mye jobbing hadde jeg tatt ut en feriedag idag for å bli med Kaia og de andre barnehagebarna til Teknisk Museum.

Kjørte såklart Geilhecken og barna formelig sloss om å få sitte på.

DSC_4987.jpg

Føler meg "litt" gammel når Apachen min har havna på museum:

DSC_4960.jpg

Og C64'n som var min første hiddenmaskin i 83/84.

DSC_4970.jpg

Og den hyperavanserte kalkisen jeg brukte på ingeniøren.

DSC_4964.jpg

Og min første digitalklokke:

DSC_4981.jpg

Rolls-Royce Merlin, rett og slett ett kunstverk!

DSC_4948.jpg

DSC_4949.jpg

Noen morsomme og pedagogiske leker

DSC_4975.jpg

DSC_4978.jpg

Og jaggu var det ikke en VAG der også:

DSC_4952.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er så innmari lenge sia jeg har vært på Teknisk Museum,så må ta meg en tur dit igjen snart!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

brev fra Håkon (jeg er litt treig som vanlig)

TRøgstad 24/11 kl 05.00

Hei igjen

Da er det kun 4 uker igjen til jeg er ferdig med "ferien".

Gleder meg til å komme igang med biler, firma og ikke minst muligheten til å gjøre hva jeg vil, når jeg vil.

Føst vil jeg beklage overfor dere som enda venter på deler fra Volkswarenhaus, de har sagt at dette er sendt for lenge sida, men det har enda ikke dukket opp noe enda, jeg håper så mange som mulig vil klare å vente litt til , for kommer det ikke før julså skal jeg nedover i januar uansett. det samme gjeler deler fra FK-Automotive mangler.

Hadde John-Arne og David på besøk her om dagen, selfølgelig fikk jeg "gave" denne gangnen også, rosa hårspenne og klype. DET hadde jeg skikkelig bruk for.

Jeg husker ikke om jeg skrev det sist, men jeg har fått nytt værste. 120kvm gulvflate og 50kvm hems. bonden la nytt gulv og malte hele verkstedet. jeg har til og med flytta inn der, ikke værst med tanke på hvor jeg er nå.

Transporteren min har blitt lakkert (bilder kommer i morgen), jeg har ikke sett den enda, men det sies at resultatet har blitt bra, kanskje dere får/ har fått se den allerede, hva vet jeg (At David er treg til tider).

På nyåret står dekor for tur og noen gadgets fra Martin på VW-BUS kommer også på plass.

har fått inspirasjon mens jeg har vært her, og kan nesten ikke vente med å komme igang med bilene igjen. 80GT'N har jeg fått skikkelig lyst til å få på veien igje, men mer finnish på passaten samt at DGS2 skal på veien til neste år kommer først. bimmeren er det jo ikke så mye igjen på, den er klar i løpet av januar/februar.

Savner dere og forumet, ikke stress dere bort i julestria, så snakkes vi snart.

Med Hilsen Håkon

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Artig å høre fra Håkon! Ikke så lenge igjen nå.. :)

Har venta såpass lenge på delene, så overlever nok ei stund til..

Selv om det hadde vært artig om tingene snart kom :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg får jo også daglige oppdateringer på hva som skjer forumet om dagen, og jeg må jo innrømme at jeg ble litt nedfor og lei meg når andre prøver å stjele ting som jeg har jobbet hardt for å få til.

Mvh

Håkon.

hva menes med dette??? er det noen som stjålet noe fra håkon mens han er på ferie???

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I går fikk vi stokka om litt biler og kjørt inn Passaten til Håkon i hans nye lokaler.

Jeg var meget uheldig og klarte å kjøre i filler begge GT-spoilerne da de tydeligvis ikke liker minusgrader og snø : gråter :

For å toppe det hele fikk jeg parkeringsbot på Transporteren i dag morges.... : gråter :: mad :: bh :

DSC_5094.JPG

DSC_5097.JPG

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.