#3726 Skrevet Desember 5, 2008 hva menes med dette??? er det noen som stjålet noe fra håkon mens han er på ferie??? Jeg forstår det slik at han mener at noen prøver å lage konkurrerende firma/tilbud fra produsenter/leverandører som Håkon har slitt med å få på plass avtaler med...? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3727 Skrevet Desember 9, 2008 En liten hilsen fra Værstenissen..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3728 Skrevet Desember 9, 2008 hahaha! nice bilde John-Arne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3729 Skrevet Desember 9, 2008 syns det er ålreit å høre at Håkon klarer seg bra på "ferie", utrolig ålreit av David og John-Arne å hjelpe han med ting han ikke får gjort der han er nå, stor respekt til dere! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3730 Skrevet Desember 9, 2008 syns det er ålreit å høre at Håkon klarer seg bra på "ferie", utrolig ålreit av David og John-Arne å hjelpe han med ting han ikke får gjort der han er nå, stor respekt til dere! Takk takk. får bare håpa at ikke er noen som er blitt sure eller noe fordi at ting har tatt lengre tid en hva en skulle håpe. nå er snart håkon her med my giv. skal hilse til han når vi besøker han på søndag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3731 Skrevet Desember 10, 2008 syns ingen har grunn til å bli sure, de burde forståd situasjonen og at dere hjelper han med så mye som mulig er som sagt kjempeålreit gjort, bedre enn at ikke noe blir gjort! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3732 Skrevet Desember 10, 2008 Er det ikke lenger mulig å slippe fri tidligere pga "god oppførsel"?? hehe savner skriveriet til Håkon her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3733 Skrevet Desember 12, 2008 Jeg forstår det slik at han mener at noen prøver å lage konkurrerende firma/tilbud fra produsenter/leverandører som Håkon har slitt med å få på plass avtaler med...? Hva er galt med at noen gjør det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3734 Skrevet Desember 14, 2008 da har jeg klart å snike inn cabben i et par kalendere via vwvortex. http://www.cabby-info.com/Calendar jeeg har såklart bestilt begge til megselv, så får vi håe de er raske å sende dem ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3735 Skrevet Desember 22, 2008 Jeg og David var å besøkte Håkon forrige søndag på bursdagen hans og han var veldig syk (orket ikke engang kake ). Dobbelsidig lungebetennelse og streptokokkinfeksjon i halsen.... Han ble derfor flyttet over på intensiven i Moss hvor han ligger nå og etter en uke der i mye bedre form. Han regner med å komme hjem i morgen eller julaften. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3736 Skrevet Desember 23, 2008 God bedring, Håkon!! Huff, det hørtes rett og slett fælt ut, men håper du har fått god pleie siste uken. Og ikke minst VELKOMMEN HJEM!! Riktig God Jul til alle DAV'ere! Godt Nytt År! Vi ses plutselig utpå nyåret 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3737 Skrevet Desember 23, 2008 Jeg forstår det slik at han mener at noen prøver å lage konkurrerende firma/tilbud fra produsenter/leverandører som Håkon har slitt med å få på plass avtaler med...? Hva er galt med at noen gjør det? Lurer jeg på å ? Om de har også jobbet hardt med dette så er det ingenting å bry seg om vel ? Litt konkuranse er vel bare sundt. Du slipper ut i morgen? God jul 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3738 Skrevet Desember 23, 2008 Orket ikke kake heller nei, det lover jo aldri bra.. Godt å høre at han har kommet seg igjen! Velkommen hjem og god jul til Håkon! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3739 Skrevet Desember 23, 2008 da får vi velkomme Håkon hjem. snakket med han på telefonen å da var han og handlet til jul. ellers har jeg fått tak i et nytt smykke. en vespa ciao type 1392 noen som klarer å anta årstall på den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3740 Skrevet Desember 23, 2008 noen som klarer å anta årstall på den? 1392! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3741 Skrevet Desember 23, 2008 Hei alle sammen, jeg har virkelig savnet dere... Er akkurat kommet inn døra og er veldig sliten men det går vel ikke så lenge før dere får siste rapport. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3742 Skrevet Desember 23, 2008 Hei alle sammen, jeg har virkelig savnet dere... Er akkurat kommet inn døra og er veldig sliten men det går vel ikke så lenge før dere får siste rapport. Velkomen hjem igjen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3743 Skrevet Desember 23, 2008 Velkommen hjem Håkon, og håper at du får en virkelig god jul og et godt nyttår Har savnet å se dine innlegg her på forumet Håper at du om ikke lenge er tilbake som "gode gamle Håkon" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3744 Skrevet Desember 23, 2008 Hei alle sammen, jeg har virkelig savnet dere... Er akkurat kommet inn døra og er veldig sliten men det går vel ikke så lenge før dere får siste rapport. velkommen tilbake , godt at du er på plass igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3745 Skrevet Desember 23, 2008 Gratulerer med dagen, Håkon. Håper formen er bra også! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3746 Skrevet Desember 23, 2008 Velkommen hjem Håkon. Endelig en god grunn til å logge seg her på forumet igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3747 Skrevet Desember 23, 2008 Endelig Føles nok godt å komme hjem igjen nå! Da kan vi atter en gang se frem til mange bra "produkter" levert fra de mørke kroker hos Håkon 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3748 Skrevet Desember 23, 2008 Velkommen tilbake Håkon? Håper ikke kåken er overtatt av veps 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3749 Skrevet Desember 23, 2008 Velkommen tilbake Håkon? Håper ikke kåken er overtatt av veps Jo, satt et par stykker her med lue og polvotter. Varmen var ikke på da jeg kom hjem ellers så hadde det nok vært flere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3750 Skrevet Desember 23, 2008 (endret) Velkommen hjem igjen Håkon:) Og God Jul til dere alle! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...