#3751 Skrevet Desember 23, 2008 God jul Håkon, har vært tomt her uten deg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3752 Skrevet Desember 23, 2008 God jul og velkommen tilbake H-com:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3753 Skrevet Desember 23, 2008 Velkommen tilbake Håkon Får håpe formen din blir bedre i dagene som kommer. Du får ta en aquevit i hvert bein, det hjelper helt sikkert og GOD JUL 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3754 Skrevet Desember 23, 2008 Velkommen tilbake Håkon! Håper du får en fin jul selv om du har fått litt liten tid til juleforberedelsene Godt å ha deg tilbake på forumet hvertfall! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3755 Skrevet Desember 23, 2008 Tusen takk alle sammen, sitter her foran pc'n med verkende lunger og kink i ryggen. Skal sove her i natt, legge seg ned var sjanseløst... Har finni fram fenalåret ihvertfall... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3756 Skrevet Desember 24, 2008 Velkommen tilbake Hcon ! Ønsker deg en god jul! Å gleder meg til å lese dine artige historier igjen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3757 Skrevet Desember 24, 2008 Har vært stille på Vaerstetråden uten deg, det skal jeg innrømme. Velkommen tilbake og god jul: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3758 Skrevet Desember 24, 2008 Velkommen tilbake bamsefar! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3759 Skrevet Desember 24, 2008 Velkommen hjem, Håkon! Stor klem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3760 Skrevet Desember 24, 2008 god jul og godt nytt år håkon. godt å ha deg tilbake på forumet. savnet av deg har vært stort fra oss alle. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3761 Skrevet Desember 24, 2008 Tusen takk, bare håper på å bli helt frisk snart. De muskelknutene i ryggen gjør jo ikke ting enklere akkurat. Har sovet i gostolen i natt, eneste plasse jeg kan sitte uten at det verker... Men vi står han nok av... Ha en god jul alle sammen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3762 Skrevet Desember 25, 2008 Velkommen tilbake Håkon Oppstilling og telling på plassen, det er oppstilling og telling på plassen.. hehe God jul til alle 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3763 Skrevet Desember 25, 2008 Det ble en kortvarig tur hjem for Håkon. Han er nå innlagt på Aker...... >Drar å besøker han nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3764 Skrevet Desember 25, 2008 Hva er galt med at noen gjør det? Ikke spør meg - jeg bare skrev hvordan jeg oppfattet det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3765 Skrevet Desember 25, 2008 Hvordan gikk besøket John-Arne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3766 Skrevet Desember 25, 2008 Hvordan gikk besøket John-Arne? Han er bedre enn i går men blir nok noen dager før han er tilbake. Fikk ihvertfall kulere trøye enn i Moss 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3767 Skrevet Desember 25, 2008 du får ha god bedring håkon... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3768 Skrevet Desember 25, 2008 God bedring Håkon! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3769 Skrevet Desember 27, 2008 God jul og godt nyttår te dere alle. Får håpe du snart er tilbake Håkon og goe bedrig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3770 Skrevet Desember 27, 2008 Skal hilse alle fra H-con og takke så mye for omtanken. Formen er stigende og idag satt han i en stol vedsiden av senga:) Akkurat nå sitter han og ser på siste utgave av klubbvideoen og koser seg:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3771 Skrevet Desember 28, 2008 velkommen tilbake Håkon! god bedring! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3772 Skrevet Desember 30, 2008 Godt og høre bromlebass er på bedringens vei. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3773 Skrevet Desember 31, 2008 Ett riktig Godt Nyttår fra oss alle på vaerste... Var litt kreativ med kidsa istad: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3774 Skrevet Januar 5, 2009 Puh, er dritt og ikke kunne få jobbe som man vil gitt... Prøver å få meg en tur ut hver dag og være i aktivitet men ser frem til dagen jeg kan puste normalt igjen... Idag har jeg vært en tur hos Christer og fått lagt på dekk på hjula til BMWen, tror det kan bli bra jeg... Ellers så venter jeg på at bonden skal legge gummibelegg på gulvet på det nye vaerste og at trappa opp til hemsen skal komme på plass så jeg kan begynne å få ting på plass. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3775 Skrevet Januar 5, 2009 Ser bra ut de felgene der Håkon:) Men trodde det var bamsefelger som var det optimale for BMW'en jeg. Syntes den ble så fin med de på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...