Oss på "værste" (garasjen med de rare i)

Anbefalte innlegg

Nå har sikkert noen lagt merke til og noen har blitt fortalt hva som har hendt på "værste" den siste tiden... : nei :

 

Han vi leier av har vært på hugget etter oss siden dag 1, selv om vi har gjort alt vi kunne for å ikke forstyrre mens vi er der...

 

Ikke har vi bråkt, rotet og alt har blitt betalt i tide. Men når man ikke får holde på å skru til lengere enn 2100 (selv om avtalen var 2200 og inntil 2300 om vi avtalte på forhånd) er mye av vitsen borte.

 

I tillegg er Bonden en aggresiv kar som enkelte har fått merke. Det toppet seg da Thomas glemte tia forrige tirsdag, klokka ble 23.25 og han prøvde å liste seg ut og kjøre avgårde med sin 2000 mod Polo.

 

Bonden som hadde stått og fulgt med, kom da løpende ned og ropte høylytt "HVA FAEN GJØR DERE HER" og slo knytneven i taket på Thomas sin Polo. Han gav beskjed at han og Nina Marie ikke var velkommen på "værste" mer og at de skulle fjerne sakene sine dagen etter...

 

Nå har det seg faktisk slik at det er JEG som er leier og JEG som bestemmer hvem som skal ha tilgang dit...

 

Dagen etter kontaktet bonden meg med beskjed om at disse ikke fikk være mer på "værste", da gav jeg beskjed om at det bestemte JEG. Da ble han forbanna og sa at han ville si opp avtalen med meg.

 

Etter mye piss fra ham i dagene som fulgte, syting om alle regler som vi hadde brutt (normale folk ville ikke ha reagert på at jeg feks har hatt 10 stykker innom på et halvt år på dagtid for å titte på bil) og kjefting på hvor "uryddige" vi var. (De som var på treffet så jo hvor uryddige vi var) og hvor ofte vi var på "værste". (vi var ikke der hver dag engang)

 

Fredagen kom han og presenterte oppsigelsen. Der sto det at vi hadde brutt mange regler og at det var JEG som hadde sagt opp avtalen og ikke han. Å når han i tillegg sto der og var eplekjekk og provserende (jeg var mildt sagt forbanna fra før) så gikk det som det gikk, han fikk seg en "luftetur" med påfølgende "alvorsprat" mens jeg satt over han...

 

Så nå er vi på jakt etter nytt "værste", i hovedsak blir det John Arne, Thomas, Nina Marie og meg som blir med denne gangen... Så får vi se hva vi kommer ut med...

 

Med hilsen Håkon. (som egentlig er veldig snill :o )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjip bonde

Nærmaste nabo til werkstafen vår lurte på kvifor me ikkje fortsatte å pusse båt(ute) etter kl 22.00. Han har sjøl unger på 6 og 8 år.

Finare her da

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å når han i tillegg sto der og var eplekjekk og provserende (jeg var mildt sagt forbanna fra før) så gikk det som det gikk, han fikk seg en "luftetur" med påfølgende "alvorsprat" mens jeg satt over han...

: haha :

Synd at folk skal være vriene. Utrolig irriterende når man blir fortalt både det ene og det andre som ikke henger på grep.

Lykke til i jakten på ny plass!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Knøl kaller vi den slags folk!

Si ifra hvis dere trenger forsterkninger : rolleyes

Og lykke til med å finne et nytt sted!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Idag var jeg og John Arne og titta på et lokale som visste seg å være midt i blinken, 150 kvm areal og 6 meter under taket. Kontor/oppholdsrom montert oppunder taket. Og til en leie av 4000,- kr pr. mnd.

 

I tillegg var det stor kjøreport og varmepumpe. OG vi får holde på når vi vil... :P

 

Vi kommer tilbake med bilder etterhvert...

 

Hilsen oss på "værste".

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Idag var jeg og John Arne og titta på et lokale som visste seg å være midt i blinken, 150 kvm areal og 6 meter under taket. Kontor/oppholdsrom montert oppunder taket. Og til en leie av 4000,- kr pr. mnd.

 

I tillegg var det stor kjøreport og varmepumpe. OG vi får holde på når vi vil... :P

 

Vi kommer tilbake med bilder etterhvert...

 

Hilsen oss på "værste".

 

Si i fra hvis det blir plass til en til, er mulig jeg er interresert i plass til rustbøtta mi.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Si i fra hvis det blir plass til en til, er mulig jeg er interresert i plass til rustbøtta mi.

 

Beklager fullt! :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hadde æren av å få besøke værste i dag og dere hadde det jo veldig hjemmekoselig der. synd at dere mister plassen, men såklart herlig med nytt sted og mere takhøyde :D

 

Må si jeg er positivt overraska over hvor hyggelige folka på værste er. selv om håkon bare farer med svada :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

YES!

 

Nytt Værste formellt i boks.....

 

kontrakt.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel, da får man vel bare gratulere så meget med nye lokaler! :)

: cool :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her ser vi John Arne etter signert kontrakt foran de nye lokalene våre... : haha :

 

5264_bilde897.sized.jpeg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men ble litt forvirra nå. For jeg trodde nemmelig at "Nina Marie" var navnet på en 1`er Golf jeg. Syns å huske en golf som hadde blitt døpt det. Kan hende det var en egen tråd. hmm?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nina var einseren til Håkon.

Nina Marie er en av Værste gjengen.....

 

Case closed

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men ble litt forvirra nå. For jeg trodde nemmelig at "Nina Marie" var navnet på en 1`er Golf jeg. Syns å huske en golf som hadde blitt døpt det. Kan hende det var en egen tråd. hmm?

 

 

Den het bare Nina, men oppkalt etter meg da :o Hvis du har lest litt om kjære Lusa på gangen, så er det min lille grønne einser "Lusa" :o Jeg er og en av "værste-kameratene" selv om jeg ikke har utovertiss :o

 

 

J-A: Weeeeee ser du har fått rød nøkkel! Kan jeg få rosa? *vil vil vil*shuffle.gif

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jo, søkte litt nå. Og fant tråden om den Grønne 1`er golfen ja. =) hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

J-A: Weeeeee ser du har fått rød nøkkel! Kan jeg få rosa? *vil vil vil*shuffle.gif

 

Ja, det ville ikke forundre meg... : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 

J-A: Weeeeee ser du har fått rød nøkkel! Kan jeg få rosa? *vil vil vil*shuffle.gif

 

Og jeg vil ha en bruuuuuuuun : flau :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan vel alltids lage no Køståm greier for dere.....

 

 

 

 

.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan vel alltids lage no Køståm greier for dere......

 

 

Weee gleder meg! Hihi klemmer1.gif

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hahaha, faen for en gjeng. kan ikke annet en å glise når jeg møter håkon. kommer jo ikke annet en svada ut av kjeften på den karen :P og John-Arne ble så smekker med blå vernehjelm i dag :P Atter en gang takk for hjelpa hittil. du har virkelig redda meg :tilber::tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hahaha, faen for en gjeng. kan ikke annet en å glise når jeg møter håkon. kommer jo ikke annet en svada ut av kjeften på den karen :P og John-Arne ble så smekker med blå vernehjelm i dag :P Atter en gang takk for hjelpa hittil. du har virkelig redda meg :tilber::tilber:

 

Hahahahahaha, skal være mer seriøs neste gang du kommer opp og møter denne latterlige gjengen på "værste". : mad :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hahaha, faen for en gjeng. kan ikke annet en å glise når jeg møter håkon. kommer jo ikke annet en svada ut av kjeften på den karen :P og John-Arne ble så smekker med blå vernehjelm i dag :P Atter en gang takk for hjelpa hittil. du har virkelig redda meg :tilber::tilber:

 

Ååååå... er det dine dører vi testa det nye sveiseapparatet på?? : dum :

Dumt av Håkon å bruke de som sveisetrening... trodde liksom det var dører som skulle kastes... :rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan vel alltids lage no Køståm greier for dere.....

 

 

 

 

.

 

woohoooo... vil ha en brun åldskuul nøkkel jeg da :D

 

PS! Den MÅ kleenes litt da ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hahaha, faen for en gjeng. kan ikke annet en å glise når jeg møter håkon. kommer jo ikke annet en svada ut av kjeften på den karen :P og John-Arne ble så smekker med blå vernehjelm i dag :P Atter en gang takk for hjelpa hittil. du har virkelig redda meg :tilber::tilber:

 

 

fy.gif Snart blir værste KUN for spesielt inviterte (vip kort vil bli gitt) !

 

"faen for en gjeng lissom" ? Fikk forresten testet det nye sveiseapparatet jeg og!

bird[1].gif

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fy.gif Snart blir værste KUN for spesielt inviterte (vip kort vil bli gitt) !

 

Sant! Disse kom akkurat fra trykking!!

 

Søknad om VIP-kort sendes skriftlig til en av oss på værste.

Smøring mottas med takk..!! :rolleye:

 

Alle kort er nummererte og kopier vil derfor bli oppdaget!!

 

Har du/dere spørsmål under oppholdet så ta kontakt med en av oss (bærer CREW-kort)

VIP-kort.jpg

CREW-kort.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.