#126 Skrevet Mai 13, 2005 Fikser det også jeg (Sorry, hadde litt dårlig utvalg når det gjelder biler). Tror jeg skal ha kæbben ett annet sted ass... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#127 Skrevet Mai 13, 2005 hehe, sinnsykt bra! Hvis alle skal ha like lave biler som thomas så går det jo inn sånn ca. veldig mange fler biler i høyden enn det er tegnet her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#128 Skrevet Mai 13, 2005 Grattis med nytt "væste" gutta.. looking good 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#129 Skrevet Mai 14, 2005 Grattis med nytt "væste" gutta.. looking good "Gutta"? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#130 Skrevet Mai 14, 2005 en gretten husmor i værste og ? *hvor var så den kortskjørtdansesmileyendinninamarie?* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#131 Skrevet Mai 15, 2005 "Gutta"? ops.. sorry hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#132 Skrevet Mai 15, 2005 Må korrigere meg selv her, plass til 21 biler faktisk! : Åssen får du inn/ut bilen foran trappa? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#133 Skrevet Mai 15, 2005 Idag var den store dagen og bukkene med jekkene som gjetehunder sto og venta på oss når vi kom... Her ruller vi gjennom Follo mot bedre tider (bokstavelig talt).. Endelig fremme.. Slitne gutter fortjener en hvil Håkon's nye vaktbikkje.. Deler av bildene er sensurert av hensyn til rikets sikkerhet... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#134 Skrevet Mai 15, 2005 hmm, ligner Futrell tralla Men et tips, mal hele trappa hvit så ser det enda litt mer gjennomført ut hos dere! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#135 Skrevet Mai 15, 2005 Når vi er ferdig med disse VAG greiene begynner vi på ordentlige prosjekter som trekker i riktig ende.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#136 Skrevet Mai 15, 2005 hehehehe, ja det var disse herlige naboene da John-Arne ser bra ut det her gutter og jenta alltid bra å ha et skikkelig sted å stå og skru. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#137 Skrevet Mai 15, 2005 hehehehe, ja det var disse herlige naboene da John-Arne ser bra ut det her gutter og jenta alltid bra å ha et skikkelig sted å stå og skru. Takk takk! Veldig fint der så 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#138 Skrevet Mai 16, 2005 Ett par shots fra meg også...!! Hmm.. hva er det som står under det blå overtrekket mon tro? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#139 Skrevet Mai 16, 2005 Jeg spørr meg bare om hva den Audi`n gjør der jeg Er jo bare golfer ellers. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#140 Skrevet Mai 16, 2005 Jeg spørr meg bare om hva den Audi`n gjør der jeg Er jo bare golfer ellers. hangaround:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#141 Skrevet Mai 16, 2005 Jeg spørr meg bare om hva den Audi`n gjør der jeg Er jo bare golfer ellers. Den får snart selskap av en yngre bror. Da er det slutt på Audi-ensomheten.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#142 Skrevet Mai 16, 2005 hehe, er det da man med sikkerhet kan si at sommersesongen har begynt Andreas? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#143 Skrevet Mai 16, 2005 Takk for lånet av varebil Rudi.... Jeg besøkte også jobben til Rudi.... Men hvor er han tro... Et lite tilbakeblikk fra Ole Christian sin montering av senkesett... "Skal vi se, hvis jeg klemmer denne fjæra over dempern der, og strammer til med den vingemutteren her, og skal vi se, en foring her? Noen som har noe lim? Hva er egentlig den ringen til" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#144 Skrevet Mai 16, 2005 hehe, er det da man med sikkerhet kan si at sommersesongen har begynt Andreas? Når isen ikke holder en 80 Quattro, da er det vår:D. Funksjonstesta den i hagen i går. Må si det er ille at jeg måtte bli 30 før jeg fant ut at det er utrolig moro å herje på halvvåt plen;) Bare så synd at det er kumlokk og epletrær i veien. Så nå har jeg utsatt plenklippen en ukes tid:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#145 Skrevet Mai 16, 2005 Må si det er ille at jeg måtte bli 30 før jeg fant ut at det er utrolig moro å herje på halvvåt plen;) Unger ass 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#146 Skrevet Mai 16, 2005 var innom og titta på det lille underet av en einsercab i dag sammen med Rune Andre. Virkelig bra plass må jeg si. fikk litt anna inntrykk av stedet når man er innafor døra. Men nå må dere da virkelig få rydda litt. selv om dere har fått dekkstativ for en gangs skyld så er det mye igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#147 Skrevet Mai 17, 2005 var innom og titta på det lille underet av en einsercab i dag sammen med Rune Andre. Virkelig bra plass må jeg si. fikk litt anna inntrykk av stedet når man er innafor døra. Men nå må dere da virkelig få rydda litt. selv om dere har fått dekkstativ for en gangs skyld så er det mye igjen Har et lite snev av mistanke om at du sto veeeldig nært når de oppfant kruttet... Vi fikk flytta ferdig idag, ting spaserer ikke på plass av seg selv... God bedring... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#148 Skrevet Mai 17, 2005 Unger ass Funksjonstesta den i hagen i går. Må si det er ille at jeg måtte bli 30 før jeg fant ut at det er utrolig moro å herje på halvvåt plen Erfolg der Leidenschaft... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#149 Skrevet Mai 17, 2005 Har et lite snev av mistanke om at du sto veeeldig nært når de oppfant kruttet... Vi fikk flytta ferdig idag, ting spaserer ikke på plass av seg selv... God bedring... hehehehe, så søt du er pus var få av dere der nede og rydda var det jeg tenkte på. men, blir nok veldig bra til slutt. mye vegg plass til store plakater av deilige vag produkter. så er bare å hamstre blader nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#150 Skrevet Mai 17, 2005 Siste mann på plass med bil... (bortsett fra Andreas da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...