Førde: vårslepp/og konsert med ingenting 23 april

Anbefalte innlegg

Ikke tidenes treff men får skylde på været,men var no en del fete bile uansett:)men det er iallefall trygt å kjøre til sogndal Hans. helt bar vei hele veien, er vel fremme i sogndal no.

 

Var hyggelig å hilse på hvertfall! Godt du kom deg videre, Robert.

 

Hadde begynt å bli texas når jeg kjørte. Var begynt å legge seg slaps oppover til vassenden, men var greit langs jøstra. Sogndalsdalen var det snø sikkert en km, men ellers bra veier! Tørt helt inn til årdal hvertfall.

 

Men fy flate for en tur hjemover etter hadeland! Sol, blå himmel, tørre veier og godt driv hele veien :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var hyggelig å hilse på hvertfall! Godt du kom deg videre, Robert.

 

Hadde begynt å bli texas når jeg kjørte. Var begynt å legge seg slaps oppover til vassenden, men var greit langs jøstra. Sogndalsdalen var det snø sikkert en km, men ellers bra veier! Tørt helt inn til årdal hvertfall.

 

Men fy flate for en tur hjemover etter hadeland! Sol, blå himmel, tørre veier og godt driv hele veien :D

 

Hyggelig å hilse på ja.Så det på bt.no at det var godt med kaos seinere på kvelden,happy når jeg var fremme i sogndal.Neste blir vel vårmønstringen i Bergen for min del, ser frem til å inspisere bilen din litt nærmere da.Skikkelig fine bilder av den fra Hadeland!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.