Anbefalte innlegg

Kor tar folk eu kontrollen ? Har ein 2er golf eg sko hatt på eu kontroll før eg eventuelt selge an eller an blir levert på knoksen...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har nå tatt den på Møller, mulig de finner litt mer feil på audi/vw enn hva andre plasser hadde gjort men.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Naf tar det,har brukt di siste 4-5 gangene og ingenting å klage på der..

Naf er jo "nøytral" og setter ikke feil på ting kanskje et verksted mener du burde ha fixe\bytte for det er nesten utslitt men godkjent..da bemerker bare naf det men uten at du får mangel,sånn har jeg opplevd NAF i haugesund

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes de var vel pirkete på Audien min på Møller, men det er kanskje bare min mening. Vet ikke hvordan andre verksted gjør det, men fikk hvertfall 3 2erfeil på eksosen, selv om det er nøyaktig samme "feilen" (mangler katalysator)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok , då prøve me på NAF :)

 

E vel ikkje nåken her som e intr i ein "pent" brukt Golf 2 1,6 Automat 84 modell. Eu godkjent ut April ;)

Omreg. ska ver gratis siden det e mindre en to mnd siden an blei registrert på meg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.