Anbefalte innlegg

Jeg veit at Opel er ganske fine å kjøre ut med.... ;)

 

IMG_0298.JPG

 

Meg for 2 og ei halv uke siden : bråk :: bh :

har vel kanskje mer å si om sjåføren her tenker jeg ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror ingen har kjørt den etappa fortere iallefall ;)

Hehe..Joa, hadde vel litt større fart enn jeg burde hatt men.. ;)

Men du skulle kjent på "piggdekka" Ingen av piggene stikker utenfor...trygt ;) Hadde fått bremset ned en del iallefall ved å ha pigger i dekka..Hadde vært artig å sett om det hadde vært noen mulighet for å kunne klart svingen da..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opel Mottorsport for alle penga der ja :D haha

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror ingen har kjørt den etappa fortere iallefall

Hehe..Joa, hadde vel litt større fart enn jeg burde hatt men..

Men du skulle kjent på "piggdekka" Ingen av piggene stikker utenfor...trygt Hadde fått bremset ned en del iallefall ved å ha pigger i dekka..Hadde vært artig å sett om det hadde vært noen mulighet for å kunne klart svingen da..

 

Du tror seriøst ikke du hadde klart svingen i samme hastighet selv om det hadde vært noen pigger der.... : haha : Blir veldig lite mer friksjon med pigger på snø.

Tenk på alle oss som har piggfrie..... :nana: Kan vel bare å kjøre bil vi da som ikke kjører av hele tiden.

: rolleyes

Alt uten ispigg hadde ikke hjulpet sånn du kjørte. ;) Bra piggfrie dekk er bedre på snøføre. Litt bedre gummiblanding og kan aldri tenke meg de dekka som er på Vectraen er spesielt nye. Du bulka jo første dagen det kom snø... :nana: Jeg som hadde piggfrie gjorde det ikke på det stedet... :D Snudde så fort du klarte å rygge unna.... : haha : Så du har iallfall hatt dårlige dekk så lenge du har kjørt på snø så burde være klar over hvor dårlige de er.. : ja : Og har vel ikke blitt noe bedre med den kjøringa di. ;)

 

Opel er jo bra... Derfor du har så dilla på VAG Kjetil....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du tror seriøst ikke du hadde klart svingen i samme hastighet selv om det hadde vært noen pigger der.... : haha : Blir veldig lite mer friksjon med pigger på snø.

Tenk på alle oss som har piggfrie..... :nana: Kan vel bare å kjøre bil vi da som ikke kjører av hele tiden.

: rolleyes

Alt uten ispigg hadde ikke hjulpet sånn du kjørte. ;) Bra piggfrie dekk er bedre på snøføre. Litt bedre gummiblanding og kan aldri tenke meg de dekka som er på Vectraen er spesielt nye. Du bulka jo første dagen det kom snø... :nana: Jeg som hadde piggfrie gjorde det ikke på det stedet... :D Snudde så fort du klarte å rygge unna.... : haha : Så du har iallfall hatt dårlige dekk så lenge du har kjørt på snø så burde være klar over hvor dårlige de er.. : ja : Og har vel ikke blitt noe bedre med den kjøringa di. ;)

 

Opel er jo bra... Derfor du har så dilla på VAG Kjetil....

 

Lokalbefolkningen kastet snø i veibanen....... : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lokalbefolkningen kastet snø i veibanen....... : rolleyes

ikke skryt på deg.. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg veit at Opel er ganske fine å kjøre ut med.... ;)

 

IMG_0298.JPG

 

Meg for 2 og ei halv uke siden : bråk :: bh :

Ikke vær lei deg du, dan henning. Jeg som er verdensmester : rolleyes til å kjøre klarte tilogmed å kjøre ut før jul. : smil :

 

( fikk litt kjeft av vikingmannen etterpå da, fordi jeg kjørte på så dårlige dekk! Godt å ha unnskyldninger, ja..)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, i ettertid er det jo litt morsomt da ;) så lenge det gikk bra lissom..Hehe ;)

Landa oppå noen store steiner..Eneste som skjedde var at oljefilteret ble knust..kosta 100,- ell no :) Ellers et par bulker på kanalen, men der var det rust fra før, så måtte byttes uansett :) Men, Bilen kommer nok ikke til å bli eu-godkjent mer. Ikke no vits

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

: ( fikk litt kjeft av vikingmannen etterpå da, fordi jeg kjørte på så dårlige dekk! Godt å ha unnskyldninger, ja..)

 

Bruk Falch, de sier ikke noe på noe som helst. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bruk Falch, de sier ikke noe på noe som helst. :D

 

Var kanskje greit at han sa ifra, så slapp jeg å kjøre resten av vinteren på farlige dekk.. : rolleyes Hvertfall når jeg ikke ser sånt sjøl.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Falck sier ikke en dritt...gir regning deretter i stedet : bråk :: bh :

1860,- for å dra meg oppat fra skauen der..Opelen er faen ikke såpass mye verdt en gang i mine øyne, så den kunne vel egentlig bare stått der...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Falck sier ikke en dritt...gir regning deretter i stedet : bråk :: bh :

1860,- for å dra meg oppat fra skauen der..Opelen er faen ikke såpass mye verdt en gang i mine øyne, så den kunne vel egentlig bare stått der...

 

:fy: Får heller kjøre pent oppi der, ikke rart det skjedde. :D Sku ha filmet. : bh :

Ikke greit når man bare låner bil. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nemmen, altså..var jo bare ei uke til NM Runden i rally. Måtte jo teste løypene da.

Men Borgli kan nok skrive under på at det gikk fælt, og at jeg hadde fin flyt! ;) Kommer aldri til å glemme fra toppen og nedover. Tror ingen kommer til å kjøre så fort med blankslitte piggdekk og lånt bil igjen ;): ja :: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror ingen kommer til å kjøre så fort med blankslitte piggdekk og lånt bil igjen ;): ja :: smil :

 

: rolleyes

Merkelig.... :confused:

 

 

:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemuttern har ikke sagt no da ;) hehehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Falck sier ikke en dritt...gir regning deretter i stedet : bråk :: bh :

1860,- for å dra meg oppat fra skauen der..Opelen er faen ikke såpass mye verdt en gang i mine øyne, så den kunne vel egentlig bare stått der...

Bli medlem av NAF. KJøpte et sånt ungdomsmedlemskap for 200kr, og jeg har ikke fått noe regning etter at jeg kjørte ut. Tror man har to gratis utforturer i løpet av et år.

Med det samme vi er inne på det, så må jeg virkelig skryte av han som kom å "redda" meg. Gav meg nytt dekk, som jeg kunne låne så lenge jeg ville ( siden jeg punkterte ), og fine priser på vinterdekk:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, 200,- mindre å bruke på Golfen da...hmm..står over ;) Er jo ca to runder i Brandbu når det gjelder bensinpenger omtrent så.. :) Satse på at det er av sjeldenheten at man kjører ut sånn :) Iallefall før neste vinter ;) Da skal det satses! ;)

 

Off-topic ? wtf ? ;)

: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opel er jo bra... Derfor du har så dilla på VAG Kjetil....

 

Ja kan det være derfor :D Opel er bra det sikkrt. Hvet ikke jeg.. Combon er da hvertfall helt grei og kjøre og er ikke så altfor stygg, Og ikke minst mye billigere en Caddy. Det var vel det eneste positive.

'

Tanken på at jeg nå snart skal bytte spredere for 3 gang pga av dem sprekker pga varmen,. Plutselig går tanklokket sunn mens det sitter i,Spillern jeg fikk med har hvert på repp i 1 1/2 mnd og jeg kjører med radio. Så er det vel ikke så mye negativt og si om opel da er d det?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nemmen, altså..var jo bare ei uke til NM Runden i rally. Måtte jo teste løypene da.

Men Borgli kan nok skrive under på at det gikk fælt, og at jeg hadde fin flyt! ;) Kommer aldri til å glemme fra toppen og nedover. Tror ingen kommer til å kjøre så fort med blankslitte piggdekk og lånt bil igjen ;): ja :: smil :

 

 

Det beste var jeg og Svein Erik kjørte litt bak der og snakka om at du kom til og dra av så jævelig snart og at det var rart du ikke hadde gjort det ordentelig før i år. Og men vi drev og dro opp en anen som satte seg fast(Quattro) Power. Jo så fikk han vi dro opp telf og sa Danna har kjørt av nedi her han og. Vi bare HAHAHAHAHA :D :D :D :D Kom nedi vegen der så masse folk, Men hvor faen er bilen :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja kan det være derfor :D Opel er bra det sikkrt. Hvet ikke jeg.. Combon er da hvertfall helt grei og kjøre og er ikke så altfor stygg, Og ikke minst mye billigere en Caddy. Det var vel det eneste positive.

'

Tanken på at jeg nå snart skal bytte spredere for 3 gang pga av dem sprekker pga varmen,. Plutselig går tanklokket sunn mens det sitter i,Spillern jeg fikk med har hvert på repp i 1 1/2 mnd og jeg kjører med radio. Så er det vel ikke så mye negativt og si om opel da er d det?

 

Tør påstå at det du får for mer pris er:

Går bedre 1,9 105 hk mot 72?

Bedre seter!!! Ikke helt gode utover dagen spør du meg. ;) Lite justeringer...

Var grei å kjøre bortsett fra det. ;)

Men er ikke altfor stygg. Ble litt glad i den de ukene jeg kjørte den jeg . :o

 

JA, var jævla bra når vi fikk høre hva du hadde gjort Dan H, snakket om det. :nana:

Gliste bare litt ndi der. : haha ::D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, joda, stod godt nedi skogen der jeg gitt... ;)

Ørjan sa jeg hadde sagt "Faen,faen,faen!!" lenge før svingen..hehe..stor fart ? neeeh! ;)

Men, jeg skal ha for at jeg satser da ;)

 

Opel ja...ikke dum bil det... ;) Tåler en støyt iallefall :)

Kjetil sin Combo blir vel rat-look til sommer'n tenker jeg :) Opel ruster iallefall ikke....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå har jeg satt K&N filter po Combon da. Makks ratatata foran der nå.. Gjikk mye fortere med en gang.

 

Sant at man får mere mottor men. Koster mere uten ekstra utstyr en det Combon gjorde så er det en arbeids jævel. Det med setene merker jeg ikke for jeg har så feit ræv. :D Men jeg digger for al del ikke Opel bare sån for at ikke alle skal hate meg. Privat bil er og forblir fra Vag konsernet. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Privat bil er og forblir fra Vag konsernet. :D

 

Så er spørsmålet da, hva meiner du med privat bil!? Bruksbil om sommeren, eller en bil som generellt står på "bukker"..... ;) (eller hva den gjør må...)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så er spørsmålet da, hva meiner du med privat bil!? Bruksbil om sommeren, eller en bil som generellt står på "bukker"..... ;) (eller hva den gjør må...)

 

 

Da mener jeg bilen som står på bukker selfølgelig. Er da Privat bil det. hhe. Nå skel jeg begyne fått Master Card så da ordner alt seg slipper og spare da :D

 

hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.