#51 Skrevet Februar 14, 2005 Hehe veit at du skal betale tilbake det du bruker på mastercardet også ? eller hvordan er det det fungerer ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet Februar 14, 2005 Hehe veit at du skal betale tilbake det du bruker på mastercardet også ? eller hvordan er det det fungerer ? Blir vel akkurat som å låne penger... Men blir nok litt renter og drit av detta oxo vil jeg tru 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet Februar 14, 2005 Sant det men er Ca 10000000 ganger lettere og betale en regning en og spare. så må til skal det skje noe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet Februar 14, 2005 Sant det men er Ca 10000000 ganger lettere og betale en regning en og spare. så må til skal det skje noe. Da kan du betale regningen min snart å da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet Februar 14, 2005 Da kan du betale regningen min snart å da.. Hakke fått noen regning . Desuten så må du sveise et par små høl til Pleas. Bare ta bort noen hull i fremskjerma mine. Blinkers hull tror jeg det er dem heter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet Februar 16, 2005 Opel er for jenter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet Februar 16, 2005 Dyrud-jæval har begynte å poste! grattis Hehe.. Btw Runar. Neste fyllekule MÅ du ringe 911 04 420 ! Seriøst! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#58 Skrevet Februar 16, 2005 Dyrud-jæval har begynte å poste! grattis Hehe..Btw Runar. Neste fyllekule MÅ du ringe 911 04 420 ! Seriøst! fikk et lite kurs her istad. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#59 Skrevet Februar 16, 2005 Hehe Var jaggu på tide 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...