Anbefalte innlegg

Er dette den samme bilen som tidligere var rød?? Regner nesten med det for så veldig mange 2er VR6 turbo med skinn er det vell ikke i byen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trykk på linken ovenfor til annonsen så får du sett dårlige bilder og litt info...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det er samme bilen til han på Norheim Lakkering som tidligere var rød.

Heter vel glenn ett eller annet han også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den så jo unektelig bra ut da ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjenner Glenn som eide denne.

 

Bilen er nå byttet i en selica.

 

Turboen var defekt ( ladet 0,6 uten wg innkolbet )

Og turboen sang i fin A-Dur

 

Men det gikk unna når den var i orden.

 

Lurer på om maskinen kom fra en Blå golf 2 vr6 som gikk på østlandet før ?

 

 

Bilen er ikke godkjent - og har mistanke om noe humbukk med hele greia ...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

den virket veldig nedslarva ja. så den senest i går da glenn spant bortover snøen og lekte seg med den. pen i lakken da..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han er jo lakkerer så greit at den er fin i lakken , men er vel den siste personen jeg hadde handlet bil av....

Så bare på G40`n også.....

Jaja... ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmmm, golf2 me vr6 turbo høyres kjekt ut... Men e da lenge sia den blei lakkert?? for ett par mnd sia blei eg forbikjørt av en rød golf2 med turbo, den kjørta av med sakseid(trur eg da hete)?? Vist da ikke e fleire golf2 turbo, rød vel å merke....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er nok den ja.. Var rød inntil for noen måneder siden!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okey, difor eg sleit med å halda følge me han : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe, du har prøvd på det altså Glenn Morgan :D fått bilen tilbake fra lakking forresten?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Va no me bmw'en då, hadde da vore med golfen hadde eg selt han på dagen :) ferdig i måren, då e den ferdig lakkert grønn, så ska eg godkjenna vidare lakkering!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han så bygde turbo i min bil hadde en golf2 så han heiv en vr6 motor i, men når han fant ut at han kunne løfta opp bilen bak fant han ut at det ikke va alt for smart, så kos har han greid å fått turbo i tilegg?? noen så veit??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Va no me bmw'en då, hadde da vore med golfen hadde eg selt han på dagen :) ferdig i måren, då e den ferdig lakkert grønn, så ska eg godkjenna vidare lakkering!!!

 

Har brukt utrolig lang tid nå! trodde den var ferdig lakka grønn for lengesiden jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har brukt utrolig lang tid nå! trodde den var ferdig lakka grønn for lengesiden jeg.

 

 

 

 

 

Har ikke brukt så laaaaaaaaaaaaaang ti vel????:) Sist eg såg bilen min va vel litt før des...... "Begynn me bilen når u har ti" blei vel en smule godt utnytta... Neste gang ska eg sette en ti den ska vera fredig!!!!!!!!!1

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Normalt så tar det jo bare ein uke å lakke ein bil viss de har en ledig åpning! din har de brukt 2 mnd på og du har i tillegg betalt full pris og vel så det!

Greit nok hadde jobben vært svart som natten så hadde jeg forventa ett par mnd.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dei begynte vel for to uke sian..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.