Anbefalte innlegg

Hvordan er interessen for klubbmøte i mars?

Ut i fra innformasjonen jeg sitter med, er onsdag en dag som ikke passer for mange.

Skal vi prøve torsdag førstkommende? (04.03)

 

Jeg tar meg den frihet å komme med noen punkter som vi kan diskutere.

> Nytt styre til Molde Lokallag.

> Treff / Utstilling.

> Klubbkvelder.

 

Er det noe annet som vi bør diskutere, kom med innspill.

 

Jeg tar som en selvfølge at Frode stiller med møterom.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det bør vel kunne gå det. Noen forslag til styret. Kan fortsatt være formann og ha ansvaret ovenfor klubben. Men burde banke inn noen flere. Har ikke vært noe offisielt i den senere tid. Har vært i dialog med BJ Rødseth ang klubbkvelder og evnt treff. Men 15.3 starter Frank Fylling som salgsleder på BJ, og da kan det nok bli ett bedre samarbeid. Dialog allerede....

Torsdager er bedre for meg i hvertfall!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan gjerne være styremedlem, men er utrolig mye ute og reiser frem til sommern.

Høsten er litt usikker sånn sett..

 

Førstkommende torsdag er jeg såklart i Oslo, det samme gjelder uken etter. Så det er enda et møte jeg ikke kan stille på. :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da blir det Torsdag Kl 19 da!?

Jeg kommer slik som jeg pleier jeg! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

e kjem nok å :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er allerede kommet!

 

Her må de som kan/har lyst kjenne sin besøkelses-tid!

 

Jeg har ikke avklart dette med bruk av møterom, men skal ta en prat med Mr. Coates i dag :)

Det skal ikke være noe problem, men greit å ha sagt ifra igjen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi har også mulighet til å bruke Atlantico, har TV etc her for visning av film osv, men det kan vi se på senere.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen som vil ta seg tid til å legge ut et kort referat for oss uke-pendlere som ikke fikk møtt opp? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen som vil ta seg tid til å legge ut et kort referat for oss uke-pendlere som ikke fikk møtt opp? :)

 

det ble valgt ett styre for lokallaget, samt diskutert hvordan få folk mer aktivher omkring, treff... dette var vel hovedsakene:)

styre vil vel komme med mer info etterhvert, samt d vil bli utsendt en mail til oss i lokallget som innviterer t samvær en hyggelig kveld... så her er d bare å vente i spenning!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott, takk for info :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.