Østfold - Felleskjøring til Hadeland 24.04.2010

Anbefalte innlegg

Årets første utstillingstreff starter jo på hadeland i år, som mange år før.

Her er tråd for de som ikke har lest det : http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=177927

 

Skulle vi da prøvd og kjøre i følge oppover?

Blir vel sikkert flere kolonner fra Oslo området, og sikkert også follo vi kan henge med, og må jo se ann dems tidspunkt om vi evt. skal henge med der.

Men er vel sikkert flere fra Østfold som tenker og ta turen, og kunne tenke seg og kjøre i følge?

Portene åpner klokken 10:00 og erfarings messig er det ikke nødvendig og være der før i alle fall.

Men om vi reiser 07:30 - 08:00 fra for eksempel magnus (storebaug) bør vel være en mulighet?

 

 

Mvh.

Joachim

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Godt initiativ Joachim!

Dette hørs ut som en fantastisk start-mulighet på sesongen!

Og muligheten for å delta på andres treff også :)

Håpe det er mange som henger seg på her, så vi i østfold også kan bidra med en kolonne:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var vist bare to fra Østfold som hadde tenkt seg dit :D

Er mere liv under bingoen på gamlehjemmet i enn i dette lokallaget! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde vel håpa på litt større interesse her ja....

Ingen andre som vurderer å dra oppover? er ikke noe bindende påmeld dette her, bare for å anslå litt interesse :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vurderer det, men må se ann ang jobb..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde vel håpa på litt større interesse her ja....

Ingen andre som vurderer å dra oppover? er ikke noe bindende påmeld dette her, bare for å anslå litt interesse :D

 

Lurer på om vi må frister med vaffler eller noe jeg as : haha :

 

Jeg vurderer det, men må se ann ang jobb..

 

Håper du blir med Bernhard!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var da voldsomt så tidlig du var ute, Joachim : eek :

 

Jeg kommer til å starte tråd for felleskjøring fra Oslo, men venter til 2 uker før avreise. Folk må få litt tid på seg å få på sommerfelger og få vasket den verste driten av bilen :P

 

Skal se om ikke vi i Oslo kan få det til å passe med avreise, slik at vi slår følge med dere ;)

 

Kjører dere Riksvei 4 eller via Gardermoen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er jo lettest og best vei via gardemoen. men, her fåt vi også en bom da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vei er det samme, så lenge det blir tatt hensyn til oss som ikke kjører allroad.. kunne godt tenkt meg og henge på oslo gjengen så vli blir mange;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var da voldsomt så tidlig du var ute, Joachim : eek :

 

Jeg kommer til å starte tråd for felleskjøring fra Oslo, men venter til 2 uker før avreise. Folk må få litt tid på seg å få på sommerfelger og få vasket den verste driten av bilen :P

 

Skal se om ikke vi i Oslo kan få det til å passe med avreise, slik at vi slår følge med dere ;)

 

Kjører dere Riksvei 4 eller via Gardermoen?

 

Hehe, i dette lokalaget må ting ta's tidlig ;)

 

 

Vært fint og henge på dere så vi blir flest mulig, det er jo litt sjarm!

Follo gjengen er vel også med da tenker jeg?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig jeg henger meg på:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig jeg henger meg på:)

 

Det syns jeg du skal gjøre!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde vært svinarti, men syns det er litt dårlig oppsluttning her enda... Kommer vel kanskje fler når det nærmer seg:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal love deg, uansett om det er dårlig herifra er det bra fra Oslo og follo.. så henger oss på der;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal love deg, uansett om det er dårlig herifra er det bra fra Oslo og follo.. så henger oss på der;)

 

Gull :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Av erfaring er ikke "kolonna" fra Østfold noe å skryte av, men til gjengjeld er Oslo-kolonna verdt å ha med seg. Iallefall om nivået er der det har vært de tidligere åra :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Av erfaring er ikke "kolonna" fra Østfold noe å skryte av, men til gjengjeld er Oslo-kolonna verdt å ha med seg. Iallefall om nivået er der det har vært de tidligere åra :)

 

Jepp!

Men greit og få med oss som skal oppover da :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Absolutt Joachim, var ikke ment som at det ikke var noen vits å kjøre kolonne herfra, tvert imot! Selvom det ikke er så mange som kjører herfra er det vel verdt å kjøre en liten kolonne herfra og slenge seg på resten i Oslo, kontra å kjøre oppover alene. Det pleier vel å være en stopp ved Shell ved Ås(?) også for å samle enda flere? Mener å huske vi har vært en god del allerede før Oslo et par ganger.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alternativt kan man møtes på Taraldrud kontrollstasjon (vekta rett etter avkjøringa til Langhus/Regnbuen ind. område). Dette må jo være et prima sted å samles for oss fra Follo også. Stor plass (i den grad det trengs;)) og på veien inn til Oslo (som vi allikevel skal gjennom).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alternativt kan man møtes på Taraldrud kontrollstasjon (vekta rett etter avkjøringa til Langhus/Regnbuen ind. område). Dette må jo være et prima sted å samles for oss fra Follo også. Stor plass (i den grad det trengs;)) og på veien inn til Oslo (som vi allikevel skal gjennom).

 

Dette var jo en knall ide :)

Håpe vi klarer og holde oss samlet en stund da : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er med vis jeg for til det golf prosjektet jeg holder på med nå. Eller sitter jeg bare på med noen....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sant det gitt!

Håper vi får til noe felleskjøring, så vi møter kollona fra Oslo, da de også møter vestfold virker det som.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, og Golfen min nærmer seg å få motor! Så da er det bare igjen tilpassing, ic, hiddensprut kobling, hiddensprut mapping, lære seg å mappe :P, få tak i nye felger og dekk, få bilen til å funke på veien, vaske den, justere høyden og sikkert endel mere saker, så er vi på vei til hadeland vettu :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.