Østfold - Felleskjøring til Hadeland 24.04.2010

Anbefalte innlegg

Med andre ord, du joiner kolonna?;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er jo planen da... Men tror jeg hopper på fra tusenfryd med tanke på at jeg faktisk bo i Askim, som er den dårlige siden av østfold! Men jeg og Paller må vel stille opp!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er jo planen da... Men tror jeg hopper på fra tusenfryd med tanke på at jeg faktisk bo i Askim, som er den dårlige siden av østfold! Men jeg og Paller må vel stille opp!

 

Flott og høre:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kunne vi ikke samles på Tusenfryd alle sammen da? Follo og Østfold altså? Der er det jo stor p-plass hvor mange kan samles.:)

 

Fabian

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ulempen med parkeringa på Tusenfryd er at det er mer "bal" å komme seg ut på E6 (med mindre vi kjører gjennom den støvete, steinete veien gjennom Ringnestunnelen da). Fordelen ved å møtes på Taraldrud er at alle uansett må kjøre forbi der, det er stor plass og mildt sagt meget enkel adkomst:).

 

Ikke at jeg har noe med å blande meg inn i Østfold sine anliggende, men jeg tillater meg likevel å komme med et (for meg) godt råd;).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

når regner dere med å være på statoil på e6 ved furuset??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje sant nok det. Taraldrud ja, jeg tenkte med en gang den i Vestby jeg, det hadde vært verre. Men Taraldrud høres bra ut.:)

 

Fabian

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg er med vettu :)

 

Kunne vi ikke samles på Tusenfryd alle sammen da? Follo og Østfold altså? Der er det jo stor p-plass hvor mange kan samles.:)

 

Fabian

 

Ulempen med parkeringa på Tusenfryd er at det er mer "bal" å komme seg ut på E6 (med mindre vi kjører gjennom den støvete, steinete veien gjennom Ringnestunnelen da). Fordelen ved å møtes på Taraldrud er at alle uansett må kjøre forbi der, det er stor plass og mildt sagt meget enkel adkomst:).

 

Ikke at jeg har noe med å blande meg inn i Østfold sine anliggende, men jeg tillater meg likevel å komme med et (for meg) godt råd;).

 

når regner dere med å være på statoil på e6 ved furuset??

 

Når går kolonna derifra da?

 

Kanskje sant nok det. Taraldrud ja, jeg tenkte med en gang den i Vestby jeg, det hadde vært verre. Men Taraldrud høres bra ut.:)

 

Fabian

 

Det er den trafikk stasjonen før ås ja?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Woho, lenge leve lørdagsåpne butikker : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Woho, lenge leve lørdagsåpne butikker : bh :

 

Jasså, må du jobbe?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er den trafikk stasjonen før ås ja?

 

Det er vekta som er på høyre side mellom avkjøringa til Kolbotn/Sofiemyr og Klemmetsrud når du kjører E6 innover mot Ryenkrysset.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er vekta som er på høyre side mellom avkjøringa til Kolbotn/Sofiemyr og Klemmetsrud når du kjører E6 innover mot Ryenkrysset.

 

Stemmer!

Når bør vi møtes der om kolonna til Oslo går 9 da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bruker ikke lange stunda inn til Statoil (15-20 min). Vil foreslå oppmøte 08:15 og avreise 08:30. De som skal ha pølsemeny og røyk får reise til Statoil i forveien (eller kjøpe det på forhånd):P.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva ble det til med felleskjøringa fra Taraldrud?

 

Fabian

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da skal vi være på vekta der Andreas foreslo ca 08:15.

 

For oss her litt lengere nede, skal vi møtes med avreise på statoil ved mosseporten ca 07:30?

 

Anderas: Du kan veien så vi møtes Oslo kolonna? Jeg finnes ikke kjent, så greit og vite att noen vet hvor vi skal! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da skal vi være på vekta der Andreas foreslo ca 08:15.

 

For oss her litt lengere nede, skal vi møtes med avreise på statoil ved mosseporten ca 07:30?

 

Anderas: Du kan veien så vi møtes Oslo kolonna? Jeg finnes ikke kjent, så greit og vite att noen vet hvor vi skal! :)

 

Om ikke Andreas kan så kan jeg. Og nå er vinterfartsgrensa på veien fjernet også, 80 istedenfor 60 på ringen.:)

 

Fabian

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Glimrende:)

 

Noen fra Moss, sarpsborg, fr.stad osv som henger med fra moss da ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fortsatt litt usikkert om jeg blir med, men om jeg skal møter jeg på statoil ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anderas: Du kan veien så vi møtes Oslo kolonna? Jeg finnes ikke kjent, så greit og vite att noen vet hvor vi skal! :)

 

Veit utmerket godt hvor vi skal hele veien, så det går bare bra:).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veit utmerket godt hvor vi skal hele veien, så det går bare bra:).

 

GPS teller ikke som at man kan veien altså Andreas.:P

 

Fabian

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres ut som dette nesten er bankers! ;)

 

Har trua på att jeg står på statoil alene på lørdagen men ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen andre som er med fra Moss altså?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal ikke han karen med den blå golf V GT'n heller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.