#51 Skrevet April 23, 2010 Ole skulle på konsert i kveld;) Så han var ikke med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet April 23, 2010 Ble visst dårlig med konsert i kveld, så er kjørbar i morgo tidlig. Er ingen kjente som skal opp, så vet ikke om jeg gidder å spankulere der oppe alene... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet April 23, 2010 (endret) kjenner ikke du og joachim hverandre? har fortsatt ikke fått overtalt kammeraten min til å kjøre, han mener det er alt for tidlig på en lørdag, men virka ganske possitiv i kveld, så skal se litt utover kvelden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet April 23, 2010 Argh,jeg vil også.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet April 23, 2010 må da være mulig for deg å ta en dag fri? er ikke du daglig leder? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet April 24, 2010 Dra med deg jostein! Evt er det bare og henge seg på meg. Bernhard vil bare ikke han;p Kristian, gi en lyd da? Om noen skulle bli sene eller lurer på noe er det bare og sende en mld.. 91712768. Bare håper jeg ikke forsover meg selv! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet April 24, 2010 Ble desverre ikke noe, men kommer vel flere treff skal du på 1 mai treffet i valdres joachim? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#58 Skrevet April 26, 2010 Blei desverre ikke treff på meg heller gett...hadde glemt at dette var samme helgen som 25-årslaget til kusina mi! Men noen som har noen bilder fra treffet? blei det en vellykket start på sesongen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#59 Skrevet April 26, 2010 Ble veldig bra.. 169 utstilte biler, fint vær, VARM og god mat og mye bra folk og bil! Ligger øverst i media forumet.. Ble 4 biler i kolonna, 2 fra østfold. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#60 Skrevet April 27, 2010 [quote name= Ble 4 biler i kolonna, 2 fra østfold.[/quote] Blei det kun 4 totalt? fra oslo også? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#61 Skrevet April 27, 2010 Oslo kom det MANGE, veldig mange.. var 4 fra follo og østfold til sammen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#62 Skrevet April 27, 2010 hehe ja regna liksom med det! Synd det var så få fra østfold og follo da, selvom jeg ikke skal rope høyest om det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#63 Skrevet April 27, 2010 Hehe, hadde ikke forventet noe annet;) Men syns det er skralt med interesse om dagen fra lokalaget generelt. Er tydeligvis liten interesse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#64 Skrevet April 28, 2010 kommer sterkere tilbake når jeg får lappen . nå er jeg avhengig av kammerater som ikke er fult så inntresert som meg, og det gjør det litt vanskelig. regner med å få til 1mai treffet på fagernes da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...