Anbefalte innlegg

Noen som vet av noen som valser i regionen vår?

 

Da snakker jeg gjerne ett firma som gir "lakksprekk-garanti" evnt.

Skulle ha bretta inn kantene i skjermene mine, samt massert de bittelittegranne :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slenger meg på denne! : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håkon sandberg leier jo ut valser, og evt andre også som gjør det, ( da må dere fortsatt ha noen som kan det men ;) om dere blir mange nok kunnde dere jo også tatt en tur ned til ett firma alle sammen en lørdag eller noe og fått en knall pris, om dere ringer og forhandler litt på forhånd?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal ikke høre om han er i nerheten i påsken a? Da joiner jeg også om det blir en bra pris på dette! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vet om fler som ratt slenger seg på hvis noen fikser en dag med en spesialist:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vet om fler som ratt slenger seg på hvis noen fikser en dag med en spesialist:)

 

Ja er vel en A6 og en A4 som trenger litt tenker jeg : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal jeg avtale en dag med han da eller?

Hvor og når + hvor mange vil?

 

Setter deadline på denne her til søndag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg slenger meg på! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis ikke har jeg valse å leie ut. Jeg kan være behjelpelig med litt valsing men ingen garanti desverre. Måtte lakke hjulbuene på passaten selv. Det er også vesentlig forskjell mellom modeller på hvordan falsen er. Som oftest er det ikke noe stress å knekke opp kanten innvendig uten at det skjer stort men skal man ta noe videre så blir det fort krøll ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilken dato vil folk ha? Passer det best i påsken eller er det mange som skal bort da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

passer bra i påsken for min del hvertfall.. :) pris pr snute snakker vi om da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja er vel en A6 og en A4 som trenger litt tenker jeg : rock :

Stemmer bra det;)

 

Skal jeg avtale en dag med han da eller?

Hvor og når + hvor mange vil?

 

Setter deadline på denne her til søndag.

 

Jeg er interessert, men vil ikke si om jeg blir med eller ikke før jeg vet slik ca hvor mye han tar pr bue. Har hørt noe om at han har blitt veldig dyr.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer med pris når det er mulig å få tak i han. Prøvd sikkert 10 ganger på ulike dager/tidspunkt, og havner rett i mobilsvaren. Så prøvd han på mail nå :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer med pris når det er mulig å få tak i han. Prøvd sikkert 10 ganger på ulike dager/tidspunkt, og havner rett i mobilsvaren. Så prøvd han på mail nå :)

 

tar rundt 750,- pr bue. Mulig han fikser en annen pris om dere er mange som slår dere sammen. (har nemlig spurt han selv..)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uten at jeg vet noe som helst om det, synes ikke jeg prisen var avskrekkende :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han jobber vel noe offshore hvis jeg ikke husker feil ! Kanskje derfor han er vanskelig å få tak i .

 

Forøvrig så hadde jeg en BMW for et par år siden som han valset ! å jeg har ikke annet en gode ord å si om jobben :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tar rundt 750,- pr bue. Mulig han fikser en annen pris om dere er mange som slår dere sammen. (har nemlig spurt han selv..)

 

Lenge siden du spurte etter den prisen? Har hørt noe om at prisen har gått opp til det dobbelte: klø : Men er ikke sikkert det er samme person da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.