Anbefalte innlegg

Hvilke "øyelokk" (de plast listene til å monter over lyktglassene) er finest på A4 (mod 04)?? på forhånd takk! Dan

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du RS grillen også, evt både over og under,

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har S4 grill oppe. Skal ha det nede også, men den må tilpasses litt for å passe i S-Line fangeren.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har S4 grill oppe. Skal ha det nede også, men den må tilpasses litt for å passe i S-Line fangeren.

 

Har faktiskt vurdert det samme selv, hadde vært fint med en melding vedr. hvor mye tilpassningsarbeide det er med den nedre:-) på forhånd takk. Dan

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den største jobben er å kappe bort ca 2 cm på høyden. de vil si at den blanke lista i overkant blir borte. Ellers må org. festene fjernes, så grillen må limes til S-Linefangeren med sikaflex eller lignende.

Jeg sier fra til deg når jeg kommer i gang.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kamei sine f.eks.

 

 

Hvor får man tak i disse? Har en A4 2001 mod avant, vil de også passe til den?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor får man tak i disse? Har en A4 2001 mod avant, vil de også passe til den?

 

norskbildelesenter tenker jeg har sånne. visst ikke så kan stort sett alle litt seriøse bilrekvisitar skaffe.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, de har de inne. (Kikket der tidligere, men har ikke sett det)

 

http://193.213.24.227:8080/4daction/WA_Varegruppe/?Varegruppe=0278&ASP=31812&Type=Audi&Model=A4&Year=2001

 

Er dette prisen for både oppe og nede? Trodde de var dyrere. Og er de vanskelig å sette på?

 

Hei Dag, nei dette er pris pr. stykk!!! syns selv det var litt dyrt men men.. når det kommer til montering så var det ikke så vanskelig, det følger med 2-komponent lim/pasta som du blander og smører på... : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, de har de inne. (Kikket der tidligere, men har ikke sett det)

 

http://193.213.24.227:8080/4daction/WA_Varegruppe/?Varegruppe=0278&ASP=31812&Type=Audi&Model=A4&Year=2001

 

Er dette prisen for både oppe og nede? Trodde de var dyrere. Og er de vanskelig å sette på?

 

Det bildet fra nettbutikken til NBS er ikke Kamei, men noe tynn plastgreier. Ligner på Rieger. Ikke kjøp dette. Det er dårlig passform delux.

Jeg kjøpte mine hos Møller, og betalte ca 550,- pr. sett.

 

Montering er peace of cake. Følger med et Sikaflex lignende lim som fungerer meget bra.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har sjekka, og de har de hos Møller Ensjø for kr. 670 ,- (ca) og så kommer lakkering i tillegg som koster ca. 4-600,- er bare litt skeptiskt til dette med lim...hva om man ønsker og ta dem av igjen ??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har sjekka, og de har de hos Møller Ensjø for kr. 670 ,- (ca) og så kommer lakkering i tillegg som koster ca. 4-600,- er bare litt skeptiskt til dette med lim...hva om man ønsker og ta dem av igjen ??

 

Så prisen kommer på 1340,- for begge? Pluss 4-600 i lakk. Er lakken også pr. stykk? Er jo mange her inne om har disse, og som har svaret på hvor de er å få tak i, og eksakt hvor mye de koster.

 

Inge, har du URL til de du kjøpte? Er de jeg er på jakt etter... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan sjekke nøyaktig pris på Kamei sine i morgen. Kommer med tilbakemelding.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så prisen kommer på 1340,- for begge? Pluss 4-600 i lakk. Er lakken også pr. stykk? Er jo mange her inne om har disse, og som har svaret på hvor de er å få tak i, og eksakt hvor mye de koster.

 

Inge, har du URL til de du kjøpte? Er de jeg er på jakt etter... :)

 

nei, ca. 670,- for et par som ligger over lyktene, også kommer lakkeringen. Så samletr pris ca. 11-1300,- ferdig lakkert, og om du ønsker de nede også regner jeg med at de blir lakkert innunder samme lakkpris! Dan.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen som har erfaring med å fjerne "øyelokka" om man skulle angre i etterkannt??? Mvh.db

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er litt vanskelig å fjerne de etter at du har limt dem fast, men du kan prøve å feste de på en annen måte, hvis du tror at du kommer til å angre.

Du kan bruke en dobbelsidig tape som finnes hos farvehandlere, dette er en type "pute" tape å skal være meget holdbar. Limer du det med sikaflex eller noe liknende, er det nesten ingen vei tilbake. Du kan jo prøve å varme opp øyelokkene forsiktig med en varmluftpistol for så å lirke de av, men er ikke å anbefale, da du kan ødelegge lyktene. : gråter : Hvis du kjøper de øyelokkene som Inge har, er de uten tvil penest, så jeg tror ikke du kommer til å angre! : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har montert mine med dobbeltsidig tape, og det sitter meget bra det, pluss at jeg klarer å få de av greit hvis jeg skulle ville det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg brukte noe som het karosseritape på mine. å de sitter utrolig bra. men er samtidig lette å få visst det trengs.... man, må bare lirke de forsiktig av....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg brukte dobbelsidig tape på min forrige A4 og de satt veldig godt, men en av de flakset til himmels i Sverige når jeg kom opp i "litt" ulovlig hastighet. : nei :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen som har erfaring med å fjerne "øyelokka" om man skulle angre i etterkannt??? Mvh.db

 

Såfremst glasset på lykta er glass å ikke plast, så er det bare å bruke tynner eller aceton til å fjerne limrester.. Har ennå tilgode å høre om lim som tåler aceton..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen som har erfaring med å fjerne "øyelokka" om man skulle angre i etterkannt??? Mvh.db

 

Du behøver ikke "hellime" de, bare 3-4 punkter. Da er det greit å bruke en hårføner og varme litt samtidig som du drar de av.

Vask av limrester med hvitesprit.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.