#1 Skrevet Mars 7, 2010 Velkommen skal dere være til Valdrestreffet 1.mai 2010. For 6. året på råd ønsker vi i Valdres Lokallag dere hjertlig velkommen til treff i vakre varierte Valdres. Treffet vil også i år finne sted på samme plass som tidligere år, Asko plassen på Leira i Valdres. (ca 3km sør for Fagernes) Valdres ligger sentralt i Sør Norge, ”nesten” midt mellom Oslo og Bergen. Bilder fra 1.Mai treffet 2005 : http://forum.vwaudi-club.no/showthre...ight=mai+treff (1. treffet vi arrangerte med 86 utstilte biler) Bilder fra 1.Mai treffet 2006: http://forum.vwaudi-club.no/showthre...valdrestreffet (regn og snø, men 96 biler kom til treffet ) Bilder fra 1.Mai treffet 2007: http://forum.vwaudi-club.no/showthre...estreffet+2007 Bilder fra Maitreffet 2008: http://forum.vwaudi-club.no/showthre...30#post1203230 Bilder fra 1. mai treffet 2009: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=154607&highlight=valdrestreffet Premieringen i år er: 5 Beste VW 5 Beste Audi Avstander fra: Oslo:18 mil Bergen:34mil Trondheim:40mil (over Valdresflya) Stavanger:42mil Haugesund:39mil Kristansand:48mil Fredrikstad:27mil Hamar:14mil Gjøvik:9,5mil Sogndal:17mil Molde:35mil (over Valdresflya) Ålesund:42mil (over Valdresflya) ”Åpningstiden” vil være fra 12:00-15:00 Innkjøring fra kl 11:30-13:00 Premieutdeling ca kl 14:30 Priser: Bil/utstiller: 100,- Det vil bli salg av pølser, brus og kaffe. Vaskemuligheter: Shell Fagernes: Selvvask og maskin Hydro Texaco Fagernes: Børstevask Hydro Texaco Leira: Selvvask (nb! Problem med å komme inn i hallen med lav bil) NB! Begrenset med sitteplasser på område, så ta gjerne med dere campingstoler og lignende. Velkommen til treff i Valdres! Sett av datoen, dette blir knall Mvh Valdres lokallag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 7, 2010 de fleste linkene fungerer heller dårlig.. Mye fine bilder fra 2009 da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 7, 2010 må komme meg hit 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 8, 2010 Dette må jeg prøve å komme meg til! Har jo pappapermisjon fra 25 April (da har jeg iallefall tid) så da kan ungen få være med på sitt første VWAUDI treff. Hvis mor tillater det da.. ^^ Masse bra bilder! men savner litt bilder fra kolonnene også, hvor det tas bilder når bilene ruller, det er sååå lekert. RollingShots FTW 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 8, 2010 Her skal vi selvsagt være med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 9, 2010 Dette blir bra! om været fortsettet slik det har vært de siste dagene, er det mest sannsynelig snø fritt innen den tid å 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 9, 2010 regner med at jeg tar turen også. selv om jeg nok ikke har klar bil til det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 9, 2010 Regner med at jeg tar turen i år også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 10, 2010 Har holdt av denne dagen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 10, 2010 Spørs om jeg ikke må tvinge med dama dit på bursdagen hennes jeg også. hmmmf. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 10, 2010 Jeg kommer i år også, forhåpendligvis i stor kolonne! Regner med at jeg tar turen i år også Kjør litt penere i år a 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 10, 2010 Kjør litt penere i år a Haha Kjørte da pent jeg: rolleyes Vi var jo en liten kolonne, i allefall 2 biler:D hahah 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 10, 2010 Kommer:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 10, 2010 Det blir iallfall "snill" kolonne fra Oslo for de som ikke har det kjempe travelt Jeg gleder meg iallfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 13, 2010 Noen fra Bergen som kan tenke seg å reise? Jeg er kanskje med:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mars 16, 2010 Kommer! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mars 17, 2010 Dette blir bra folkens: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet April 4, 2010 For de som trenger overnatting: - Fagernes Camping Tlf: 61 36 05 10 http://www.fagernes-camping.no/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet April 7, 2010 Noen fra Bergen som kan tenke seg å reise? Jeg er kanskje med:) jeg tar nok turen, hadde vært kult om vi hadde fått samlet en gjeng og kjørt samlet fra bergen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet April 9, 2010 Eg satser på å komme: ja : Må hjem å hive meg rundt å få felgene på stell! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet April 13, 2010 Til Valdrestreffet er alle velkomne, gamle som nye=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet April 20, 2010 hva er adressen til området hvor teffet skal være? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet April 20, 2010 Markavegen 20, 2920 Leira i Valdres 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet April 20, 2010 Må vel ta turen over i år som i årene før også. Har blitt tradisjon for meg å være i Valdres 1 mai 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet April 20, 2010 Skal du på dagstur Rolf eller blir det full rulle som tidligere år? Er litt i stuss på hva jeg skal gjøre selv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...