1. Mai treff i Valdres 2010.

Anbefalte innlegg

Selv om jeg ikke er Rolf der Wolf, Endre, er jeg klar for å dra oppover på fredagen. Jobber nattskift, så jeg er i grunnen klar til å dra etter frokost (når den måtte finne sted). Synes turen til Leira er litt vel lang bare for en dag, men om ingen i "gjengen" er med på overnatting får det i verste fall bli løsninga:).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Markavegen 20, 2920 Leira i Valdres :)

 

konge, skal selv campe ved Fagernes Camping den helgen.

Håper på fint vær og masse fete biler! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selv om jeg ikke er Rolf der Wolf, Endre, er jeg klar for å dra oppover på fredagen. Jobber nattskift, så jeg er i grunnen klar til å dra etter frokost (når den måtte finne sted). Synes turen til Leira er litt vel lang bare for en dag, men om ingen i "gjengen" er med på overnatting får det i verste fall bli løsninga:).

 

det hadde vært gøy og pilset litt i år gitt...:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

til Endre og Andreas så har ikke jeg tenkt noe rundt dette enda. Var ikke planen i hvertfall men hvis noen ordner hytte osv så er jeg nok med. Men har ikke tid til å ordne dette selv i år. Så her må noen andre ta stafett pinnen ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som vet hvordan veiene er dit fra bergen? hørte rykter om at det var noen forferdelige veier?? : faint :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rolf og Andreas: skal jeg sjekke om det er ledige hytter på "Drikk til du spyr svidde pølser-camping"? Det hadde jo vært hyggelig med litt skitsnakk og noen kalde pils i godt selskap!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som vet hvordan veiene er dit fra bergen? hørte rykter om at det var noen forferdelige veier?? : faint :

 

Jeg har kjørt mye langtransport igjennom valdres til bergen og syntes ikke den vegen er spesielt dårlig! Er utbedret mye der, så tut å kjør: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg må ha noen å kjøre med opp slik at i tilfelle eg kan sitte på om bilen svikter. Har ikke langkjørt den før: smil : hehe..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det noen som skal være med fra fredrikstad ??;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå er det under 1 uke igjen til det braker løs, er dere klare folkens?

Håper på finfint vær og bra oppmøte!

 

Velkommen skal dere være alle sammen!:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ledig plass på Fagernes camping..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Glede sei... stiller opp med pils i hånden!:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer i med Tore. Hytte er sikra, barnevakt til udyret er ordnet og bagen så godt som ferdig pakka. Så får vi ta en hyggelig forgasserprat innendørs med utestemmen i år også: smil :.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

klar også, reiser i morgen og overnatter på hytte! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer i med Tore. Hytte er sikra, barnevakt til udyret er ordnet og bagen så godt som ferdig pakka. Så får vi ta en hyggelig forgasserprat innendørs med utestemmen i år også: smil :.

 

Samme hytta som i fjor?-: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, i år har vi oppgradert til leilighet. Forhåpentligvis med bedre fyringsmuligheter;).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

mulig jeg hiver meg rundt og blir med her, hvor lang tid tar det å kjøre fra bergen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

mulig jeg hiver meg rundt og blir med her, hvor lang tid tar det å kjøre fra bergen?

 

I følge gulsider.no, så er det 333,5 km og reisetid er beregna til 4 tm 11 min ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, i år har vi oppgradert til leilighet. Forhåpentligvis med bedre fyringsmuligheter;).

 

Det blir nok litt fyring ja;) Gleder meg til årets først grillings, pils og skitsnakk!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen andre fra østfold som skal oppover?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synd, men det er meldt dårlig vær : dum :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

og så satte en dårlig mage seg i veien for dette treffet gitt :( kjedelig

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spøker for at jeg og frøkna tar turen, når man ser på værmeldinga på Yr:o Drar dessverre ikke så langt for å stå ute i regnet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.