Mekke\lagringsplass i Trondheim

Anbefalte innlegg

har jo ikke noe si kos bilmerke som skal stå der :) kunna no møtes på neste treff å tatt en prat sammens :) er fortiden uten bil så jeg kmr meg ingen plasser akkurat no :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott at noen gidder å gjøre noe. Sjøl har jeg ikke fått hørt der jeg hadde tenkt, da jeg er midt i eksamensperioden.

Jeg har heller ikke bil om dagen, men er enig i at det hadde vært flott å møttes for å diskutere litt om hva folk ønsker og lignende.

Vi får alle lete litt rundt og prøve å finne noe, så dukker det nok opp etterhvert:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ringte nå på finn annonse: http://www.finn.no/finn/b2b/commercialproperty/rent/object?finnkode=13939699

 

Hun jeg snakket med sa at hun hadde en ypperlig lokaler til oss der på tomten, det var et lokale som tidligere var brukt av en MC-Klubb som hadde gått i oppløsning.

Jeg spurte om et priseksempel på dette lokalet, og tallet jeg fikk var 10 000kr + strøm i mnd :) Dette mener jeg er overkommelig når vi er 7stk :)

 

Skal dit nå i kveld kl.: 19:00 for å se på lokalet, og kommer til å ta noen bilder av dette og legge ut her :)

 

Vært også fint om dere har sendt meg deres telefonnr. på PM slik at det blir lettere å få tatt kontakt med hverandre :)

 

Mvh

Jan-Helge Rygh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er absolutt ikke dumt nei. Var det plass til flere også?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan også være interessert, avhengig av hva og hvor noe dukker opp ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er absolutt ikke dumt nei. Var det plass til flere også?

 

Skal dit nå kl.: 19:00 å se litt :)

Kommer til å ta bilder, og måle opp flatearealet der og se hvor mange det er plass til der :)

 

Kommer med update på kveldingen :)

 

Jan-Helge

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har pratet med Jesper Graff her litt tidligere, og vi tenker å prøve å få til et lite møte om dette Lørdag 8.Mai kl.:18:00 på McDonald`s ved bunnpris Sluppen.

Dette er mest med tanke på fremgangen som har skjedd nå i de seneste dagene.

 

Håper at dere får til å komme :)

Om ikke så gi beskjed her, så får vi evt legge om datoen :)

Vært uansett fint å fått det til ganske snart :)

 

Jan-Helge Rygh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har ringt til den andre annonsen jeg la ut link til, men ikke fått tilsendt prospektet som han lovte. Ringer igjen imorgen.

Hadde som Jan-Helge sier vært flott om de fleste som er interessert kunne møtt opp på lørdag. Så vet vi ihvertfall hva vi har å forholde oss til:)

 

Jesper Graff

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om alt ordner seg med jobb etc i Trondheimsomerådet er jeg også interessert i å ha et sted til bilen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg vært å sett på lokalet, men mener og tror at den ikke er aktuell for oss.

Selve innsiden er grei, unntatt noen små ting.

For det første så er innkjøringen til inngangsporten 50% uaktuell for biler.

Fra inngangsport til gjære rett utom er avstanden 2.5-3m, porten er 2.2m bred og for å komme seg inn til der man kan kjøre inn porten er 1.9m bred.

Hun som leide ut dette mente at det gikk an å endre litt på dette, men personlig mener jeg at dette bli for mye jobb og for dyrt.

En annen ting er plasseringen av lokalet.

Plasseringen gjør det slik at vi er nødt til å kjøre gjennom 2stk bommer med en avstand på maks 500m. Dette betyr 30kr bare for å komme dit og nye 30kr for å kjøre tilbake.

Skal legge ut noen bilder jeg tok her når jeg får bildene fra kamera til pc som viser dette.

 

Men jeg vil si det slik at dette er ikke noe som jeg ville ha hatt iaffall :P får jo ikke en bil på over 3m i lenge inn porten :Phehe

 

En annen sak er dette med å leie lokale på en næringseiendom. Dette vil da tilsi at moms må påregnes i leien, noe som øker leien ytterlige 25% av nåværende pris. Er vi mange nok så er vel dette overkommelig, men det forutsetter at det drives med næringforetak på området. Men det er fortsatt lov å høre :) Som verkstedslokalet på lade kan være aktuelt om ikke prisen er for meget :)

Fortsett å lete :)

 

Angående møtet på lørdagen så foreslår jeg at de som får til å komme kommer og de som ikke kommer får et referat sendt her på forumet :)

Viktig med bra kommunikasjon mellom oss som skal medleie verksted, slik at det ikke oppstår missforståelser :)

 

Mvh

Jan-Helge Rygh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi fortsetter bare å lete:)

Som student føler jeg ikke at jeg kan overskride 1500,- i mnd. Det blir rett og slett for dyrt for min del. Men vi som kan møtes på lørdag også ser vi hva vi kommer opp med:)

 

Jesper Graff

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg mottok en mail idag med info om lokalet på Lade. Det ser dessverre ut til at dette både blir altfor dyrt og omfattende for meg. Jeg kan gjerne legge ut PDF dokumentet jeg mottok om det er ønskelig.

 

Jesper Graff

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For dere som har tid og mulighet så hadde det vært flott om dere kunne møtt opp kl.:18:00 på McDonald`s ved bunnpris Sluppen idag:)

 

Jesper Graff

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bilen min er forstatt nede på es så jeg sliter med å komme meg plasser :( + jeg skal jobbe fra kl 16.00.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For en fremgang her, kanon! Torjus får ta på seg min stemme her siden jeg ikke kommer før i august :)

Jeg hadde sett for meg en pris på rundt 1000, studentstatusen gjør med ikke akkurat rik.

Se hva som dukker opp av muligheter så tar vi det økonomiske derfra :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan gikk det her egentlig?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror det plutselig bare døde ut.

 

Men nå har jeg mest sansynlig funnet meg lagringsplass til Firebirden..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei og hå! Drar denne opp igjen siden jeg igjen er ute etter lagrings/mekkeplass!

 

Noen som vet om noe eller har en ledig plass?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper det blir litt liv i denne tråden igjen...

 

Om flere er på utkikk etter skru-/lagringsplass er jeg også interessert.

Lokalet jeg er i pr.idag er litt for lite, og lite egnet for å skru....

 

mvh

Steinar Thomassen

90879171

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette døde "litt" ut ja. Blei slik at jeg skaffa meg lagringsplass til bilen i Østfold, så får jeg heller ta opp prosjektet om en stund.

Lykke til med fortsatt leting.

 

Jesper Graff

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, det døde skikkelig ut dette!

Men nå er det et nytt år og nye muligheter :P

 

Jeg har også veldig lyst på en plass å mekke, ihvertfall nå som det er vinter.

Har dette blitt tatt seriøst opp i lokallagstyret eller lignende? Hvis det blir satt opp et litt større infomøte/treff for de i Tr.heim så kanskje sjansen er større for mer respons og undersøkelser...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Edit:

 

Vi har et stort lagertelt på jobb som jeg tror skal selges. Om noen vet om en tomt eller plass det kan stå på så er jo det en start :)

Skal høre i morgen om pris og størrelse

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vært oppe flere ganger dette her, men så lenge ingen finner noe egnet lokale eller klarer å samle nok folk er det vanskelig å få til noe..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vært oppe flere ganger dette her, men så lenge ingen finner noe egnet lokale eller klarer å samle nok folk er det vanskelig å få til noe..

 

Om ikke det er mulig å få til noe "stort" (klubbsammenheng), så kan vi jo gå sammen 4-5 stk om vi finner et "mindre" lokale?

 

Men om vi visste antallet på interesserte, og evt. en makspris pr. person vet vi jo hva vi har å forholde oss til:)

 

Mulig vi kan få forhandlet oss en godpris på en eller flere løftebukker, en kompis har akkurat begynt å jobbe for Nordic Lift:)

 

(Jeg har vel en makspris på 1500-2000, men jo billigere, jo bedre:p)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.