(Dobbeltsidig tape eller Sika på karosseridetaljer?)

Anbefalte innlegg

noen som har erfaring å bruke dobbel sidig teip på sånn liten M3 bakluke list? ell best å bruke sika???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

dobbelsideg teip holder! Kjøp en skikkelig 3M teip..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har BMW spoilerlisse med 3M teip på bruksbilen. Kom med det fra butikken jeg kjøpte den. Funker fett det. Kjøp en ordentlig teip iallefall. Greit å sjekke om teipen kleber i utetemperaturen når du skal montere. Kjipt å med en spoiler i minus pga at det ikke var varmt nok når du monterte. Eventuelt kan du jo varme opp bagasjerommet før du fester den (med hårføner eller at du monterer innendørs)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skiltene på bilen min er festet med "Monteringstape" fra biltema :D

Sånn dobbeltsidig teip som bygger ett par mm, sitter som pokker det, har hengt på i flere år nå.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

aaa ok,takker for alle svar,da blir d dobbel teip tenker jeg, hatt den liggende i 1 år nå,så får vell få den på :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eneste "problemet" er om det blir under 30 minusgrader ;) 3M teipen har sitti på skilta mine i 2 år, men i vinter måtte framskiltet gi tapt etter halvtime i 80km i 30 minus :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Limte på min M3 vinge med tape også. Den kom med tape på ferdig til montering. Bare huske og vask/rens bakluka skikkelig før du monterer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vingen min er limt med slik lim som frontruta er limt med.. holder som faen, detter garantert ikke av. hvis det var det du var ute etter.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.