Anbefalte innlegg

Va nere hos tommy på dekksbutikken i vågen i sandnes.(ved siden av washman)..Sa eg sko ha 2 nye 18" blade felga med dekk...

 

An konne gje meg et tilbud på 4 Rs4 felga med dekk for same prisen så di to eg sko ha. : eek : Men eg takka nei...lige bedre di eg har...

 

Men hviss nogen e sugne på sånne felga så e d bare å stikka ner å hørra ka an ska ha for di....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Va nere hos tommy på dekksbutikken i vågen i sandnes.(ved siden av washman)..Sa eg sko ha 2 nye 18" blade felga med dekk...

 

An konne gje meg et tilbud på 4 Rs4 felga med dekk for same prisen så di to eg sko ha. : eek : Men eg takka nei...lige bedre di eg har...

 

Men hviss nogen e sugne på sånne felga så e d bare å stikka ner å hørra ka an ska ha for di....

 

kor va det henne sa du?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

off disse stavanger folkå altså :P

 

hvis du kjøre strandgadå te sandnes fra stavanger så ligge det te høyre rett itte der togskinnene krysse/kryssa strandgadå før. Lige smådyrklinikk og slitt aent tull på siå.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nogen så har vore nere å snakt me ann? fått nogen pris?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen så vett hva 17/18 toms A8 felger koste?

 

Er nytt medlem og skulle gjerne visst om d var noen forhandlere i Stavanger distriktet som var å foretrekke. Skal sitte på en A3.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Va innom en tur hos dekksenteret idag... 10 000,- sko an ha for komplett sett (gjelde før 1ste mai) passe bare på a6 forsto eg, siden di va så breie!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Va innom en tur hos dekksenteret idag... 10 000,- sko an ha for komplett sett (gjelde før 1ste mai) passe bare på a6 forsto eg, siden di va så breie!!

 

passat då?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet du om RS4 hjulene er solgt eller? Er på utkikk etter slike. Hva var navnet på butikken, eventuelt kontaktperson. Er i Trheim for tiden ser du.

 

Dekksenteret AS

Telefon: 51 62 88 30

 

Besøksadresse: Jernbanev. 26

4306 Sandnes

 

Kan dette stemme?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Joda forsåvidt, men når det er snakk om 4 RS4 hjul til prisen av 2 andre hjul så ligger vel nivået litt under de rundt 9000 wheelie vel skal ha. : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei prisen e litt høgere enn d...10 000 ska han ha for dette settet!

E du sikker på at det ikje e 8*18.. di så ligge på dekksenteret e jo 8,5*18

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.