Leveringstid fra dekkonline.com? Erfaringer...

Anbefalte innlegg

Hey Hey

 

Dere som har kjøpt dekk fra Dekkonline.com hvor lang tid tok det før dekkene kom på døren? Driver å skal kjøpe sommerdekk og Dekkonline.com er jo klart billigst. Men jeg er redd for at jeg ikke får dekkene for i Påskeuka...og der er jeg i DK : eek : Jeg må jo ha på finhjula når jeg skal cruise nedover...

 

Dekkene er ikke i Norge og må sendes fra tysk lager tydeligvis...har tenkt meg å bestille i kveld/før kl. 12 mandag...Noen som har erfaringer med leveringstid?

 

Takker på forhånd for alle svar...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde dårlig erfaring med dem.... De solgte meg dekk de ikke hadde, tok en halv evighet før de kom.

 

Men fikk 2 like dekk i kompensasjon.

 

Men siden veldig mange andre har gode erfaringer kommer jeg nok til å bestille mine nye 235/35-19 hos dem ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ca 1 uke.

 

Jeg fikk 2 dekk mer enn det jeg bestillte.. :P Er kjempe førnøyd.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bestilte dekk der i går kveld så får se hvor raskt de kommer :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk leveringsdato tre uker frem i tid, men kom på ca. en uke. Knallpris, meget godt fornøyd ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte vinterdekk derifra, de kom vel på ca 10 dager. Når jeg satt de på felgen var det kast i alle fire. Måtte returnere, men fikk tilbake pengene. Ryddig prosess, anbefales sånn sett, velger å tro at jeg var uheldig med dekkene bare. Topp service i alle fall

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tok en drøy uke for fire dekk tilsendt hjem på døra. Bestilte i påsken i fjor, så trekker jeg fra helligdager så gikk det på under en uke. God pris og god service (sparte nesten 2500 på fire dekk kontra norsk pris)!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for alle svarene karer...

 

Jeg ville veldig gjerne bestille fra dekkonline men da blir det ikke dekk før Påske...Så jeg har fått loving på Vredestein Sessanta hos Christer istedet for. Han hadde på lager, kom opp med en grei pris og kunne legge om en av de nærmeste kvelder. Jeg har litt erfaring med Vredestein og selvom det ikke er mitt førstevalg er de utmerket til prisen!

 

Assymetric FTW

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

3mnd her. Bestilte, betalte. Ventet. Ringte inn og spurte. Joda, de var sendt. Ventet mer. Ventet enda mer. Ringte inn og spurte igjen. Han sa de var sendt men skulle sjekket det opp. Ventet mer. Ventet enda lengre. Fikk telefon at de var satt bort på et lager i Oslo, men skulle bli sendt videre nå. Og til slutt fikk jeg de.

 

Kan være jeg var uheldig. Men de har iallefall fine priser på dekk der :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg bestilte søndag 14. mars. Onsdag 17.mars kom de 2 første dekkene og i dag 22. mars kom de to siste. Altså en ukes levering. Ble lovet dekkene innen 24. mars så jeg er i hvert fall kjempefornøyd:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hadde vell rundt 2ukers leveringstid på mine, sendt fra tyskland og øvest oppi nordland, en akseptabel leveringstid synes jeg..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bestilte sist mandag og kom på fredag :) knall pris og service

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bestillte 1 stk dekk derfra til min bil den 19. Det skal leveres til meg den 30 denne mnd:) Sendt fra tyskland, da de ikke hadde det på lager i sverige.. om de har i sverige så tar det sjeldent mere enn en uke:) Er godt fornøyd med de selv:)

Brukt de 3 ganger

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg fikk de levert på en uke. Og fikk lagt om på dekkskift.no, kan virkelig anbefale begge parter!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bestilte 4 dekk 9/4, og 2 av de blir kjørt ut til meg i morgen, men de 2 andre er i Oslo.

 

Må si jeg er fornøyd med det :) Ringte først denne gangen for å forsikre meg om at dekkene var på lager.

 

Har til og med hørt om bedrifter som selger dekk/felger som bruker Dekkonline pga prisene.

 

Betalte 4700kr for 4 stk Kumho 235/35-19. Dekk1 skulle ha 10 000kr for dekk i samme klasse....

 

Edit: Fikk begge dekkene dagen etter, dvs den 16/4. Veldig fornøyd med dem denne gangen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har også bestillt 8stk dekk. 4stk 215/35-19 og 2stk 255/35-20 og dette kom på 9tusen og levering på 1 uke. Er jo helt Gullanes bra ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.