18. juli: MIVW - Men In Volkswagen (NL)

Anbefalte innlegg

button.jpg

 

Flere enn meg som skal/vil? :)

 

Mest sannsynlig her, som det har vært tidligere:

1e Mientlaan

Valkenburg

Holland

 

Hjemmeside: http://www.mivw.nl/

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er langt da, noen som har kjør til MIVW før?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Viss ikke dama finner ut av vi skal til syden denne helgen så er det rett på nettet å bestille tur retur Amsterdam: smil : Noen andre som vurdere å reise??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syden turen ble i juni så det blir dagstur til MIVW på meg!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er langt da, noen som har kjør til MIVW før?

 

Aldri kjørt til selve treffet før nei, men har vært i Amsterdam med bil flere ganger tidligere. Bruker ca. 15 timer ned med god fart og det er jo ikke noe stress :)

 

Du får hilse hvis du ser en rød mk3 med norske skilt der da :) Kanskje det blir flere norske biler med?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei eg tar fly ned: ja : Må snakkes der da om du skal ned, nice mk3 på avataren din forresten:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig jeg tar meg en tur :)

 

Men det er en ting jeg ikke skjønner, er det bare den 18. Juli? Det står jo noe på hjemmesiden deres at det er 12 Juli også :confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du ser nøye var det treff i fjor den 12. juli (2009). Se årets flyer (første post her og hovesiden på mivw.nl), så ser du at det er 18. juli denne gangen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ah, tenkte meg det var noe slikt ja :)

Skal du bo på hotellet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke helt, tar ting litt på sparket. Er ikke langt fra Haarlem/Amsterdam så å finne hotell/B&B/camping burde uansett ikke være noe stress ;) Kunne sovet på camping i Zandvoort som er et lite stykke øst for Haarlem og kombinert det med litt råkjøring på Zandvoort-banen om det er åpen kjøring der da ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sove i bilen er jo fint :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg tenker hotell å reise ned dagen før å se hva Amsterdam har å by på, hjem igjen sent 18:) Men bestiller ingen ting før rett før da det kanskje er snakk om kanskje en offshore tur.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tenker kjøre ned til oslo, kiel fergen, MIVW, hjem når det er ferdig :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sove i bilen er jo fint :P

 

Sov i bilen 5 av 7 netter på en Nordkapp-tur i fjor, er jo ikke noe stress det :)

Men vi må kjøre i kolonne oppover du :) Hvis min bil bryter ned må jeg komme meg til Oslo før den 20 eller 22 eller noe, da går nemlig flyet mitt til Kypros :D Forøvrig er Sverige- og Danmarksbitene bare kosekjøring :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tenker kjøre ned til oslo, kiel fergen, MIVW, hjem når det er ferdig :P

 

Drar du ned på Lørdag? Detta ser jo morro ut, så burde kanskje fått med seg dette - men hadde hvert kjekt å kunne kjøre sammen med noen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter planen drar vi 14. iallfall. Skal etter planen gjennom Sverige og Danmark :) Mr. Lausund aka PettR, har du bestilt noe ferge? Skulle gjerne ha kjørt hjem med deg iallfall, som skrevet tidligere er det greit å være flere hjem på en sånn tur hvis en havarerer :) Så da kunne jo jeg slengt meg på ferge med deg opp hvis du har bestilt (eller hvis du skal bestille og foretrekker å la andre kjøre for deg :P)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, har enda ikke bestilt ferge, alt kommer an på om jeg skal ta med en kompis eller ikke :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter planen drar vi 14. iallfall. Skal etter planen gjennom Sverige og Danmark :) Mr. Lausund aka PettR, har du bestilt noe ferge? Skulle gjerne ha kjørt hjem med deg iallfall, som skrevet tidligere er det greit å være flere hjem på en sånn tur hvis en havarerer :) Så da kunne jo jeg slengt meg på ferge med deg opp hvis du har bestilt (eller hvis du skal bestille og foretrekker å la andre kjøre for deg :P)

 

Hvorfor ikke kjøre ferje Larvik-Hirtshals? Sparer nok en god del tid på det

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Liker å kjøre, hehe.. Mest fordi planen vår iallfall er å bruke litt tid i Sverige, blant annet svippe innom Rosengård, en bydel ti minutter utenfor Malmö som er blitt endel omdiskutert i media ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bergen Amsterdam billetter bestilt i dag :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Knall thumbup.gif

 

Håper virkelig jeg klarer dette. Sånn det er nå er bilen uten lakk på hjulbuer og kanaler, jeg har ikke fått tatt oljeskift, ikke fått bytta bremseklosser og ikke fått tak i noen CD-spiller, og har også mista co-piloten min, så jeg kan ikke love altfor mye :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hm, ja, jeg har litt problemer jeg og. Har kanskje brukket armen, skal ta røntgen i morgen.

Adapterne mine er nok her i morgen/torsdag, jeg må få lagt på dekkene mine på felgene, coilovers burde være her i morgen/torsdag, radioen min funker dårlig etter at jeg monterte shark antenne for 1 time siden, og jeg har også mistet co-piloten min.

+ Jeg er ikke sikker på om jeg har nok penger til bensin, hahaha :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synd da :( Satser på at dere rekker det :D Mamma har nerver for at eg skal reise allerede, sa nettopp det er DØDSFARLIG! og reise aleine til Amsterdam : smil : Hehe.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Treffet var utrolig bra! : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.