Treffplan Oslo Vinter/vår 2010/2011

Anbefalte innlegg

Og hva er resultatet av all kamerabruken din da?

 

Takk for bra samling. Golfen er enda ikke over 100 000km. : smil :

 

Ble ingen bilder faktisk : flau :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sandvika høres egentlig genialt ut, og det sier jeg ikke bare fordi jeg får kortere reisevei!

Men om det blir en litt større samling er det et fint sted å få tatt litt garasjebilder, og det er enkel adkomst.

 

Jeg REGNER med Peppes skjønner tegninga om det er bestilt bord til et litt større antall gjester. (Skal og sies at

enkelte har litt mer normalt pizzainntak enn andre, og da er ikke differansen til egenbestilt pizza så stor. ;))

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På søndag er jeg fortsatt i amsterdam i allefall, så for min del hadde søndag ikke gått. Hørtes ellers fristende ut.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var en mandag i vinter (eller var det siste vinter : klø : Jaggu begynner jeg å bli gammel :P ) der Peppes skjønte tegningen helt av seg selv, og vi fikk eget rom, og pizzaer servert rett til oss. Men det spørs nok hvor mange andre gjester de har : rolleyes

 

Ellers går det jo helt klart an å melde vår ankomst på forhånd ;)

 

Men jeg stemmer fortsatt for å ta det på en mandag : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For de som skulle være i tvil:

Forslaget enn så lenge: Mandag 27. september holdes lokallagstreff på Peppes Pizza, Sandvika Storsenter.

Oppmøte, som vanlig, kl 19:00. Samling/parkering nedre plan i gammel del, dvs i garasjeanlegget under XXL.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det må man prøve å få med seg! Begynner å nærme seg flere mnd'er sida jeg var med på noe som helst...:o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For de som skulle være i tvil:

Forslaget enn så lenge: Mandag 27. september holdes lokallagstreff på Peppes Pizza, Sandvika Storsenter.

Oppmøte, som vanlig, kl 19:00. Samling/parkering nedre plan i gammel del, dvs i garasjeanlegget under XXL.

 

Vi har pleid å parkere nederst i den nye delen vel?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva skjedde forresten med Oslo lokallags TREFFET slik det var ifjor på Frysja?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva skjedde forresten med Oslo lokallags TREFFET slik det var ifjor på Frysja?

 

tja, si det?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva skjedde forresten med Oslo lokallags TREFFET slik det var ifjor på Frysja?

 

Ja det kan man vel spørre deg om egentlig. Vi hadde valg av nytt styre i Oslo og såvidt jeg husker var det vel faktisk DEG som ble valgt inn. Så hvorfor ikke DU og resten av styret som ble valgt ikke har ordnet oslo treffet har jeg lurt på også da dette faktisk er styret i Oslo lokallag sitt ansvar.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva skjedde forresten med Oslo lokallags TREFFET slik det var ifjor på Frysja?

 

Ja det kan man vel spørre deg om egentlig. Vi hadde valg av nytt styre i Oslo og såvidt jeg husker var det vel faktisk DEG som ble valgt inn. Så hvorfor ikke DU og resten av styret som ble valgt ikke har ordnet oslo treffet har jeg lurt på også da dette faktisk er styret i Oslo lokallag sitt ansvar.

 

jeg kan prøve å forklare litt på dette punktet. litt av grunnen til at oslo lokallag ikke har noe treff i år er litt pga at det var veldig få helger å velge mellom.

 

det var også meningen at drammen skulle ha treff i september noe som gjorde med at hovedtreffet også var denne mnd hadde det blitt 3 store treff på en mnd og dermed hadde nok oppslutningen vært rimelig dårlig.

 

vi kommer tilbake til neste år med forhåpentligvis et treff det står litt mer respekt av.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For de som skulle være i tvil:

Forslaget enn så lenge: Mandag 27. september holdes lokallagstreff på Peppes Pizza, Sandvika Storsenter.

Oppmøte, som vanlig, kl 19:00. Samling/parkering nedre plan i gammel del, dvs i garasjeanlegget under XXL.

 

ettersom de fleste faktisk synes dette er ok så sier vi da at siste "sommertreffet" blir sandvika senteret

 

så sant det ikke er noen som forslår noe annet sted?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ny del, gammel del. Kanskje øyet som ser... Inforamabygget, som ble utgangspunkt for Elkjøp og XXL hadde stått i en årrekke før Storsenterets "gamle" del ble bygget.

 

MEN, da har vi avklart dette, og jeg oppdaterer første post!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det kan man vel spørre deg om egentlig. Vi hadde valg av nytt styre i Oslo og såvidt jeg husker var det vel faktisk DEG som ble valgt inn. Så hvorfor ikke DU og resten av styret som ble valgt ikke har ordnet oslo treffet har jeg lurt på også da dette faktisk er styret i Oslo lokallag sitt ansvar.

 

Jojo, ro deg ned nå kjakan.

 

Skal ikke ha noe på meg jeg for at jeg ble forespurt om jeg ville stille til valg som styremedlem.

Betingelsen var at jeg skulle bidra når jeg kunne og når det forelå noe konkret som det trengtes hjelp til.

 

Så vet DU det:)

 

Arve kommer jo også med flere gode argumenter her ser jeg, så jeg har fått avklart det jeg trengte og vite.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg satser på å stille på Peppes den 27 siden jeg ikke har fått med meg så mange andre mandagstreff i det siste :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må ikke glemme at det i morgen er "vanlig" mandagstreff på Lørenskog : ja :

 

Noen som kan ta med VAG-com : klø : Er noe jeg må få sjekket før jeg evt. kontakter Møller : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tar turen i morgen. Skal jeg ta med rattet og girkula til deg Ola:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer! :glad:

 

Og stemmen har ikke gått over i falsett enda :P

 

Skal bli godt å se deg igjen!! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tar turen i morgen. Skal jeg ta med rattet og girkula til deg Ola:)

 

Rettelse. Jeg kommer ikke i dag, fordi jeg må jobbe i kveld: dum :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.