#201 Skrevet Juli 30, 2010 Jeg dukker opp, endelig i ny bil!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#202 Skrevet Juli 30, 2010 Dukker plutselig ikke opp, skal se på S6 på hamar... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#203 Skrevet Juli 31, 2010 Jeg har "ferie" i to uker, så da får dere ferie fra meg et par uker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#204 Skrevet August 1, 2010 Jeg har fortsatt en uke igjen til ferie, så dere må finne dere i å bli plaget med meg i morgen også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#205 Skrevet August 1, 2010 klistremerker og skiltholdere i morgen da Mikael? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#206 Skrevet August 1, 2010 Jeg må ha skiltplater Mikael! Ikke til de nye plastskiltene! Også håper jeg noen har med vag-com i morra, Arve? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#207 Skrevet August 2, 2010 klistremerker og skiltholdere i morgen da Mikael? Hei Stian Beklager at jeg ikke rakk innom her i løpet av dagen, men ja, jeg hadde med begge deler Jeg har ferie til uka, men skal se om ikke jeg får dratt innom. Ellers skal Arve også være leveringsdyktig i skiltholder og klistremerker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#208 Skrevet August 2, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#209 Skrevet August 2, 2010 Jeg kommer på mandag Dette ble jo bare skryt fra min side, jeg klarte jo ikke å pelle meg dit Holdt på med transport av interiør og diverse til garasjen, og det tok litt lenger tid enn planlagt (som vanlig...) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#210 Skrevet August 2, 2010 mangler et sett dører bare: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#211 Skrevet August 2, 2010 Hmmm.. så nesten litt kjent ut den der Artig med litt underholdning i kveld 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#212 Skrevet August 2, 2010 Hvilken BMW... Denne dere tenker på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#213 Skrevet August 2, 2010 Bayerische Drift Werke. Nei vent... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#214 Skrevet August 3, 2010 jeg fikk dessverre ikke kommet i går pga et bremsebytt som tok litt lengre tid enn forventet. stiller sterkere til uka. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#215 Skrevet August 8, 2010 noen som kommer i morgen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#216 Skrevet August 8, 2010 joa, Noen som kan ha med vag com? har lyst å teste noe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#217 Skrevet August 8, 2010 (endret) lørenskævven? Kl? Hvem kommer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#218 Skrevet August 8, 2010 Jeg kommer i morgen, helt sant 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#219 Skrevet August 8, 2010 tenkte jeg skulle ta en tur. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#220 Skrevet August 9, 2010 Jeg får ikke kommet, men skal neste mandag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#221 Skrevet August 9, 2010 jeg kommer en tur i dag ihvertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#222 Skrevet August 9, 2010 Jeg får ikke kommet idag, er nok i sverige 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#223 Skrevet August 9, 2010 er nok desverre på jobb jeg:( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#224 Skrevet August 9, 2010 Må se an progresjonen på maling av hus. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#225 Skrevet August 9, 2010 Flott treff i dag med mye flotte biler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...