Tyveri av 20 toms felger på askøy!!!!!!! FUNNET :)

Anbefalte innlegg

Fan i helvete. skulle ein tur i boden i dag og der var selvfølgeli hengelåsen klipt av og felgane til audien var vekke ilag med nåke verktøy.

men for å sei det sånn så var eg ein tur på laksevåg i går kveld og der såg eg ein Audi 100 sedan med like felger. men eg trudde da ikkje det skulle vere mine med det var det nok. mørk bil og det var ikkje regga i norge for å sei det sånn. litauen eller latvia eller nåke sånt såg det ut til.

 

Her er bilde av felgane.

felg [1600x1200].jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jevli kjipt!

 

men fant du felgene på en bil altså?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette var jævli surt Kjetil. Skal holde øynene opne i Odda og Kvinnherad etter en mørk Audi 100, hender at øst europèere tar turen innom Odda på sine tyveritokter også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den er lei! Håpa du finn igjen pakket! Om det jobba noen latviera eller noke på jobben din så kansje dei har tips om hvem som kjører slik bil?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den er lei! Håpa du finn igjen pakket! Om det jobba noen latviera eller noke på jobben din så kansje dei har tips om hvem som kjører slik bil?

 

 

ingen utlendinger som jobber hos oss nei.. :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei. Har sett denne bilen. Så den rundt der vi pleier å ha treff, oppe med danmarksplass bilpleie. Meldt det til polisen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei. Har sett denne bilen. Så den rundt der vi pleier å ha treff, oppe med danmarksplass bilpleie. Meldt det til polisen?

 

ja politiet var her i kveld. såg du bilen i går da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I går kveld etter treffet. ca halv 9 tiden. Fikk ikke med meg skiltplata.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I går kveld etter treffet. ca halv 9 tiden. Fikk ikke med meg skiltplata.

 

eg såg den i halv seks tida på laksevåg.. er vel vekk for alle vinder nå og ødelagt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forbanna drit det der. Mulig det er sleipe øst europere som er her på "arbeidsferie". Prøv å få avisa til å lage sak på det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fy faen for noen frekke jævler!!

jeg skal holde øynene åpne åpne etter biler med like felger.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Off, den er lei Kjetil. Får håpe tjuvpakket blir tatt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jævlig kjipt, håpløst at folk ikke kan holde klåfingrene sine borte fra ting de ikke eier. Skal følge med i Bergen/Åsane og gi en lyd om eg ser noe.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fy faen for noen frekke jævler!!

jeg skal holde øynene åpne åpne etter biler med like felger.

 

trur eg nesten kan garantere at det kun e disse i bergen i 20 toms..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fy fan asså, østeuropeisk pakk ! Og hvis de blir tatt , hva skjer da? Jo, absolutt ingenting ! Du er heldig om du får igjen felgene og verktøyet ditt. De juger og stjeler værre enn ravner jo!

Hvis du ser bilen med felgene dine, skru de rett av, og la møkkabilen dems ligge hardt skadet på kanalene !'

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

gode nyheter..:) i dag blei felgene funnet på ein litauisk s4 i fyllingsdalen med god hjelp av erik rasmussen:) bilen er no tauet inn av viking så da håper eg at det ikkje går so alt for lang tid før eg får dei igjen..:)

tyveri 2 [1600x1200].jpg

tyveri 1 [1600x1200].jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

HERLIG, bra jobbet inspector Rasmussen!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjempegreier det der. Kor sto an henne?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helv..... jæv....... rassh.... Eg skal bere handla meg ett balltre, so kan eg vera med å justera denne S4'en litt??.... :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

gode nyheter..:) i dag blei felgene funnet på ein litauisk s4 i fyllingsdalen med god hjelp av erik rasmussen:) bilen er no tauet inn av viking så da håper eg at det ikkje går so alt for lang tid før eg får dei igjen..:)

Bra det ordnet seg;). Ganske urutinert å bruke (forutsatt at det var bileier som tok de) felgene på egen bil: rolleyes. Postitivt overrasket over politiet - det hjelper gjerne at det var to bilinteresserte politibetjenter:)

 

HERLIG, bra jobbet inspector Rasmussen!
Takk: flau : - så den stod der allerede på onsdag, men så denne tråden først i går. Den var tilbake idag så da måtte jeg nesten ta litt bilder;)

 

Kjempegreier det der. Kor sto an henne?

Stokkedalen, men eier bodde visstnok i Sælenveien:).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjenner jeg blir glad inni meg av sånne bilder og nyheter :D grattis

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøper du to stk Curt, gjerne et i ALU:D

 

God jobbet av Sherlock her, ehh kremt mener Erik:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er i SÅNNE tilfeller det lønner seg å være forum-medlem :) Flott å se at ting ordner seg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Detta var gode greier!!! Kan bare henge meg på her og si at jeg ble glad av å lese at felgene er funnet!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Knall ! Ukens blomst til Hr Rasmussen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.