Men hva skjedde med "Rulle"

Anbefalte innlegg

Etter et aldri så lite rundkast, er spørsmålet... Er dette slutten på "Rulle", eller vil den fortsatt ha en framtid som FGL's flaggskip... :confused::D

rulle1.jpg

rulle.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et rundkast ødelegger nå ikke denne bilen? Jeg mener, det er jo tross alt ikke første gangen... : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aldri et treff uten at denne bilen gjør jobben sin...

Flink bil *klappe på panseret*

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rulle må jo leve opp til navnet sitt : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et rundkast ødelegger nå ikke denne bilen? Jeg mener, det er jo tross alt ikke første gangen... : smil :

 

hehe. ikke første gangen denne har sett verden opp ned nei

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter et aldri så lite rundkast, er spørsmålet... Er dette slutten på "Rulle", eller vil den fortsatt ha en framtid som FGL's flaggskip... :confused::D

 

This is not the end, this is not even the beginning of the beginning of the end ;)

 

Rulle står nå igjen hos hebbes, ekke helt god å kjøre med løs/bøyd bakaksel gitt. Knust dørrute og ca 100kg snø inni bilen ble det og. hadde moderat fart da vi dro i en høy og hard brøytekant, var både på taket og siden og rundt og det som var i en fart, så både himmel og is gjennom frontruta der ett øyeblikk, arti om noen hadde det på film ;) hendelsforløpet blir litt fort når sånt skjer i rundt 70kmt

 

Alt er vel med undertegnede og andreas westbye som var passasjer, 4 punkt, bøttestoler bur og hjelm er en fin kombinasjon.

 

Er bare så f....nna på at jeg ikke hadde på kameraet, hadde laga stativ i bilen, men skulle sette i kamera på neste runde.... : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

This is not the end, this is not even the beginning of the beginning of the end ;)

 

Rulle står nå igjen hos hebbes, ekke helt god å kjøre med løs/bøyd bakaksel gitt. Knust dørrute og ca 100kg snø inni bilen ble det og. hadde moderat fart da vi dro i en høy og hard brøytekant, var både på taket og siden og rundt og det som var i en fart, så både himmel og is gjennom frontruta der ett øyeblikk, arti om noen hadde det på film ;) hendelsforløpet blir litt fort når sånt skjer i rundt 70kmt

 

Alt er vel med undertegnede og andreas westbye som var passasjer, 4 punkt, bøttestoler bur og hjelm er en fin kombinasjon.

 

Er bare så f....nna på at jeg ikke hadde på kameraet, hadde laga stativ i bilen, men skulle sette i kamera på neste runde.... : bh :

Oida... missbruke rulle på den måten!! :fy:

Jaja.. den er jo regne gjengangeren på treff (og på taket) så det skal vel mere til for å drepe den....

Nå jeg jo ny bakstilling i boks så da er det bare å sette igang for å få den klar til neste treff :cool:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hadde moderat fart da vi dro i en høy og hard brøytekant, var både på taket og siden og rundt og det som var i en fart, så både himmel og is gjennom frontruta der ett øyeblikk, arti om noen hadde det på film ;) hendelsforløpet blir litt fort når sånt skjer i rundt 70kmt

 

Huff ja bilen ser litt sliten og medtatt ut, men den blir ialelfall meget godt brukt! :D

 

Respekt for Fullt Satsing!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut som Andi tok den verste støyten :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal få henta bilen i morgen, så ta en titt på den til helga, tror noen fjærer er knekt, var så skjeiv å kjøre etterpå, hadde ett litt hardt møte med isen når vi landa. Andreas er i god form, verre med Tom Rune Hansen som dro av banen med rullle på lørdag, har brista 3 ribbein han : syk : , straffer seg å være så kort i kroppen at man må kjøre med slakke 4 punkt for å nå frem til 3 gir ;)

 

Må vel nesten fikse den opp igjen nå som jeg har overhalt motoren, har vært noen slendrianer de tidligere eierne ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.