Trondheim : Billig motell/overnatting rundtom Trondheim ikke langt fra E6 ?

Anbefalte innlegg

Skal oppover til Grong å hente meg ny bruksbil nå på tirsdag 30 mars. Skal ta toget oppover å kommer dit opp klokka 19 på kvelden på tirsdagen. Siden jeg ikke er så gira på å kjøre hele natta så tenkte jeg å kjøre til omtrent Trondheim å legge meg inn på et billig motell eller noe slikt. Siden dere som er ifra området kjenner det mye bedre enn meg så kom med tips om billig overnatting rundtomkring Trondheim,kan gjerne være både nord eller sør for Trondheim. Er ikke sikkert jeg kommer til å ha med meg gps så det bør ikke være så voldsomt vanskelig å finne frem.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Best Western Stav Hotel ... vet ikke hvordan prisene er..men det er iallefall veldig lett å finne fram.

Da hotellet bokstavelig talt går fra ene siden av E6 og over på andre siden.

15 minutter nord for Trondheim sentrum.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får låne svigers sin gps så da er jeg litt mere fleksibel. Hvis noen har tips til en veikro eller motell på vei fra Grong til Trondheim eller deromkring så kom med tips. Kommer nok dit rundt 23 på kvelden så det er jo kun en seng jeg trenger,gidder ikke betale 2495 kr for et uberfancy hotell med alle fasiliteter da jeg bare skal sove hehe (gnien sunnmøring :P )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel et motell langs snåsavatnet en plass, men husker ikke navnet igjen desverre.

 

Sikkert noen som skjønner hva jeg mener:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Best Western Chesterfield Hotell ligger ganske midt i sentrum av Trondheim

 

De har rom fra 600kr natta.

 

Synd jeg drar på påskeferie tirsdag kveld, ellers kunne du alltids lånt sovesofaen :/

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bodde på Chesterfield nå sist jeg var i Trondheim, det ligger greit sentralt og er bra prisen tatt i betraktning. :)

 

Usikker på hvordan det er med parkering?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Passerer du flyplassen v/trondheim så er jo der noen hoteller, var vell under tusenlappen jeg betalte sist jeg var der

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har jo Rica hell hotel å radisson ved værnes lufthavn, usikker på pris nivå men er ikke vanskelig å finne :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Best Western Chesterfield Hotell ligger ganske midt i sentrum av Trondheim

 

De har rom fra 600kr natta.

 

Synd jeg drar på påskeferie tirsdag kveld, ellers kunne du alltids lånt sovesofaen :/

Da var rom på Chesterfield bestilt til kr 595. Takk for tipset Roy !!:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tips til kro må jo bli snåsakroa, så godt som alle vi som kjører trailer og som skal nordover stopper der for å spise.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.