Når skal vi ha lokallagstreff?

Dato for vårmønstring/treff.  

9 stemmer

  1. 1. Dato for vårmønstring/treff.

    • Lørdag 10.04.2010
      0
    • Søndag 11.04.2010
      1
    • Lørdag 17.04.2010
      8
    • Søndag 18.04.2010
      0
    • Lørdag 24.04.2010
      0
    • Søndag 25.04.2010
      0


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Alternativ med flest stemmer tilogmed 5 april vinner.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da ble det vel en klar "vinner" angående valg av dato, så da er det vel på tide å bli enige om tidspunkt etc. for gjennomføringen da :) Noen med innspill?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan vi ikke starte litt utpå dagen da, så kjører vi en tur utpå atlanterhavsveien og tilbake til byen for en matbit?

Så tar vi møte med valg sammen med maten?

Dette er bare et forslag, kom med innspill.

 

Veldig lite respons på denne tråden mtp at det er 9 stk som har stemt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei.

 

Jeg blir ikke å delta ettersom jeg er på årsmøtet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, ser at værmeldingene for helga ikke er akkurat lovende... 3 grader og sludd er jo ikke noe særlig????

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan er stemingen for tur i helgen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For meg har aldri selve kjøreturen vært det viktigste. Jeg har heller sett fram til å møte andre medlemmer og prate bil etc. igjen, lenge siden sist vi har møttes nå :)

Så jeg tenkte å foreslå at man eksempelvis kunne møtes "kun" for en liten samling/matbit, f.eks. på Peppes, om været skulle tilsi at det ikke frister med noen kjøretur/cruising langs Atlanterhavsveien. Så kan man snakke litt om både bil og andre ting. Vet ikke hva dere andre mener om det?

 

Noe lokallagsvalg ser det ikke ut til at vi får avholdt allikevel, da det er svært dårlige tilbakemeldinger på kandidaturer etc. i den tråden...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden en vulkan står i veien for alt så er jeg klar (om bruene i byen fortsatt er åpne da.....)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

dere må gjerne ta turen over til molde 8mai :) da bli det sammenkomst ved møller:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden det melder så dårlig ver så er jeg enid med Eskild at vi har en samenkomst på peppes.

Så tar vi heller turen over atlanterhavsveien 8. mai og stikker innom Molde?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når blir sammenkomsten på peppes da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når blir sammenkomsten på peppes da?

 

Når passer det for andre da, fritt frem for alle å komme med forslag! Men siden det begynner å nærme seg, så foreslår jeg f.eks. 14.00, eller passer det bedre med andre tidspunkt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir ikke noe kjøretur for min del iallefall..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

14.00 funker fint for meg:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer nok ikke da jeg sliter med å få ferdig en bmw z4 som står i garasjen.. Og 8 mai har jeg jobbperiode..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

dere må gjerne ta turen over til molde 8mai :) da bli det sammenkomst ved møller:)

 

Du skal ikke se bort i fra at det kommer en liten gjeng fra Nordmøre da :)

Er det noen tråd her på forumet, eller link til en annen plass, som har litt mer info rundt dette?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var nok et lokallagsmøte arrangert, kanskje vi skal si at det var årsmøtet i 2010 i Nordmøre lokallag?

Været har vært svært skiftende den siste uken, og følgelig var vi litt bekymret for oppslutningen som sådan. Det ble jo helt på tampen lagt inn forslag om å kun arrangere "møte" på Peppes, uten cruisingtur langs Atlanterhavsveien.

Dog ble det vel det man kan kalle et akseptabelt oppmøte på dagens arrangement, og når attpåtil værgudene ga oss en god time med ok vær, hvor attpåtil solen viste seg fram, så tok vi også en kjapp tur ut på Atlanterhavsveien for litt fotografering. Absolutt en flott tur vi ikke angrer på! :)

VACN01.JPG

VACN02.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du skal ikke se bort i fra at det kommer en liten gjeng fra Nordmøre da :)

Er det noen tråd her på forumet, eller link til en annen plass, som har litt mer info rundt dette?

 

er vel ingen tråd.

 

men det blir Vårmønstring på området ved Bj Rødseth AS kl. 10-13.

etter dette hadde vi tenkt å ta turn til brynhallen da det er biltreff der og denne dagen:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er vel ingen tråd.

 

men det blir Vårmønstring på området ved Bj Rødseth AS kl. 10-13.

etter dette hadde vi tenkt å ta turn til brynhallen da det er biltreff der og denne dagen:)

 

Ok, kjekt å vite :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.