(Trenger tips til montering av RS6-fanger)

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg prøvemonterte en diectrich (eller åssen det staves) rs6 fanger på min 2000 mod a6 igår. og festene til skjermene og klipsa nede på skjermene er greit nok, det går sin gang. men åssen skal jeg få over den indre rammen fra org, fangeren inn i rs6 fangeren? noen som har monter disse på sine biler med evt bilder eller forklaringer på hva som er den beste løningen?

 

Setter stor pris på litt hjelp på dette, for jeg er litt usikker. takker på forhånd :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som har noen fiffi metode?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ganske sikker på det er noen her som har montert slik tidligere, åssen støpte dere inn bjelken i fangeren?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

trur mange støper glassfiber intill bjelken :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei.. jeg brukte ikke bjelken i det heletatt :D, funker fint det

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har rieger sin rs6 fanger. der tok jeg bare å monterte bjelken fast i fronten. Foran radiatoren. Men den er ikke festet i frontfangeren.Det er jo en bjelke som skal ta imot støt viss du skulle være så uheldig å dunke borti noen. Greit å ha den der for å minske skadene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

takk for svar :) jeg tenkte bare siden den bjelken er fastmontert i org, fanger at det er greiest og ha den montert i rs6 fangeren også, siden man har di to festene (2 lange umbraco bolter) som drar fangeren inn på midten, for den spriker litt ut under lyktene. Også er jo tute og grøftelys fester også i den så vil prøve og bruke den. men har hørt om noen som skummer den fast også , så støyper di glassfiber over skummet etterpå, men bare prøver og bli enig med meg selv hvilken løsning jeg skal ta, for vil ha det ordentlig så jeg ikke går og irriterer meg over at det spriker ut her og der.hehe:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.