Anbefalte innlegg

Heisann.

 

Det er vel tid for dette igjen.

 

Noen som har lyst til å være med/ikke være med?

 

Trenger noen kreative sjeler som kan dra i gang litt aktiviterer etc. Vi kan jo prøve å gjennomføre ett valg i forbindelse med "vårmønstringen" oss? (slik det ser ut på voten nå så blir det den 17.04.2010

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Riktig Helge, det begynner vel å bli på tide med et nytt valg igjen, en stund siden sist :o

 

Først og fremst så må man vel få det på det rene hvem som ønsker å stille til valg for et nytt lokallagsstyre. Hvem ønsker å stille som kandidat(er) til valg?

Oversikt over sittende styre p.d.d. er å finne i følgende tråd: Kontaktinfo Styret Nordmøre Lokallag

For min egen del så overlater jeg gjerne stafettpinnen videre til noen andre. Etter å ha vært med fra lokallagets spede begynnelse så er det vel bare sunt med friskt blod inn i lokallagsstyret. Men skulle det være behov så er det ingenting i veien for at jeg kan være med videre heller.

 

Så kan man spørre seg om hvor mange verv man behøver i lokallagsstyret. Ut i fra aktivitetsnivå og størrelse på lokallaget så mener jeg at det i tiden framover burde være tilstrekkelig med 3 verv i lokallagsstyret. Man behøver vel i bunn og grunn ikke definere så mange spesifikke verv i styret (den siste "valgperioden" har vi stort sett definert alle valgte som styremedlemmer), men man bør allikevel ha 1 person som er utpekt som lokallagsleder. I tillegg mener jeg at 1 av styremedlemmene, evnt. lokallagsleder selv, blir utpekt til å stå ansvarlig for utdeling av klubbmerker/skiltplater etc. videre framover.

Dette var mine tanker rundt dette. Så får det være opp til dere å komme med andre ytringer/meninger rundt et eventuelt valg ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jamfør "Statutter for VW-Audi Club Norwegen, lokallag" så ser jeg at det står beskrevet under §4 at lokallaget plikter å velge leder, kasserer og sekretær (leder for 1 år, og de to sistnevnte for 2 år ad gangen).

Derav så går vel noe av det jeg skrev i forrige innlegg ut. Men jeg mener fremdeles at det bør være tilstrekkelig med 3 verv i vårt lokallag, og da blir jo det følgelig leder, kasserer og sekretær (i stede for leder og 2 "styremedlemmer" som jeg skrev i forrige innlegg).

 

Men det var dårlig med tilbakemeldinger på lokallaget her for tiden!?! Antall visninger både for denne og de andre trådene øker jo med jevne mellomrom, og det kan vel ikke bare være folk "utenfra" (les: fra andre lokallag) som er innom? : klø : Nordmøringer på sitt beste... : rolleyes;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan godt sitte i et styre om ingen vil.

 

Men enig med Eskild, hvor er alle nordmøringene??????

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke alle møringene som har kommet seg etter vinteren :) Jobber selv for fult på bilen så den skal bli klar til sesongen : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er her men liker meg litt i bakgrunden:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.