Anbefalte innlegg

Siden vi ikke er så heldige å bo på østlandet(?), og derfor har en litt verre oppgave for å arrangere møter som passer alle, tenker jeg tanken med å arrangere noen møter på MSN-messenger. Flere av oss er jo også opptatte med enten skole eller jobb, så lufter stemningen for dette.

Om dette er ukjent for noen, kan det lastes ned via http://www.msn.no

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg får slenge ut en kommentar her da siden ingen andre har sagt noe enda:

 

Jeg tror alt i alt at vi har mer igjen for å møtes en eller annen plass på møtene. Vi har ikke disse møtene oftere enn at det skal kunne gå an å finne ei tid som passer for de fleste (om ikke alle). Klart, det er jo lettvint å kunne dra et møte på MSN, og for å veksle informasjon osv er det jo sikkert greit å bruke dette. Men, halve møtet er jo kjøreturen og ikke minst det å være littegranne sosial med det samme. Dessuten er det litt lettere å snakke med munnen enn med fingrene, tror kanskje det lett kan bli misforståelser på MSN.

Jeg innser jo at det kan være problematisk å samle nordmøre på én plass for møte, men jeg har tro på at folk som er interesserte dukker opp om de har anledning, og kanskje dukker det opp noen til om vi kan ha en fristende agenda for møtene? :) Det er jo ikke uvanlig å vise litt film, spise pizza eller lignende på lokallagsmøter. Det gjør jo at vi må flytte ut fra kiosken på Kanestrøm eller Halsa fergekai da selvsagt..

 

Ikke ta dette som negativ kritikk, det er bare mine tanker rundt emnet. Jeg møtes mer enn gjerne på MSN for en prat!

Og jeg stiller også opp på møtene, hvor de nå måtte befinne seg.

 

Kays msn epost: zarv at online dot no :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Personlig er jeg helt enig med deg Kay, men samtidig bør vi også ha en del tid til å arrangere skikkelige møter, og da stopper det opp for flere. Håper vi kan få til et møte en helg i Kristiansund med pizza og tilbehør snart, det går jo nattferge også nå :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har oversikt over alle mailadressene, men er jo kanskje ikke alle som vil ha de lagt ut. Skriv inn dere som vil da :) Min: odd-roo@online.no

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei hei alle sammen

Som overskriften sier, så er jeg et relativt ferskt medlem, har lenge ment å melde meg inn men det har altså ikke blitt gjort før nå.....

Mine adr:

SveinLarsen(a)msn.com og

smprfi(a)online.no

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei hei alle sammen

Som overskriften sier, så er jeg et relativt ferskt medlem, har lenge ment å melde meg inn men det har altså ikke blitt gjort før nå.....

Mine adr:

SveinLarsen(a)msn.com og

smprfi(a)online.no

 

Hei og velkommen til klubben!

Kjekt med flere medlemmer fra Frei!!! Ser at du er sjømann også, det er jeg også! Så vi skal nok komme godt overens ;):D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei og velkommen til klubben!

Kjekt med flere medlemmer fra Frei!!! Ser at du er sjømann også, det er jeg også! Så vi skal nok komme godt overens ;):D

 

Jasså gitt... flere som er skremmt til sjøs ja : rolleyes

Hvor på Frei holder du til da?

Må vel nesten spørre hvor du jobber også.... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bor på Rensvik, like ved Storkiosken, eller "super'n" som det heter på lokalspråket! :P

Akkurat nå går jeg på styrmann-/skipperskolen her i Kristiansund. Men har jobbet ett par år i Kystverket, samt at jeg er en del å jobber for Kristiansund Taubåtservice A/S i helger, ferier, fritørn etc... Og du da? Redningsselskapet syntes jeg at jeg leste. Hvilken skøyte da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Storbakken her....

For tiden på Odd Fellow II som ligger i Bergen, nærmere bestemt på Kleppestø/Askøy. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.