#1 Skrevet April 6, 2010 Hey! Er det noen som vet av en plass det kunne vært mulig å leie? Må ha tilgang på strøm og vann, og tak over hodet. Er ellers utrolig lite kresen.. I nærheten av Molde by. Blir nok i tiden fremover stort sett brukt til å vaske og polere biler, muligens litt lett mekking av stereo, oljeskift, dekkskift osv. Er et ordensmenneske som liker å ha det rent og skikkelig. Pris max 2000kr pr mnd. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 9, 2010 Skulle få leid plass av meg, men blir jo konkurerende virksomhet..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 9, 2010 Haha, ja det går jo ikke. Jeg tar knapt betalt for å dekke produktene jeg bruker, så noe "virksomhet" er det ikke akkurat snakk om. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 11, 2010 Jasså, en som skal ødelegge markedet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 11, 2010 Driver du med bilpleie så sørg for å ta betalt, er allerede dårlig betalt pr time for godt arbeid, så vi trenger ingen som drar ned prisene hvertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 11, 2010 Humre.. For meg er dette en hobby, ikke noe alvorlig business jeg drar inn husleia på. Det går stort sett i biler for venner og kjente, som ellers ikke ville gjort noe med bilene sine. Jeg har sett at andre "nybegynnere" tar 3-6000kr for samme jobben, men det har jeg ikke samvittighet til. Den gangen jeg vet at jeg kan levere et 100% godt resultat hver eneste gang, helt feilfritt, DA kan jeg gå opp i pris. Men nå ble jo dette veldig offtopic gutter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...