Leie av plass - bilvask og lett mekking

Anbefalte innlegg

Hey!

 

Er det noen som vet av en plass det kunne vært mulig å leie?

Må ha tilgang på strøm og vann, og tak over hodet. Er ellers utrolig lite kresen.. :)

I nærheten av Molde by. Blir nok i tiden fremover stort sett brukt til å vaske og polere biler, muligens litt lett mekking av stereo, oljeskift, dekkskift osv.

 

Er et ordensmenneske som liker å ha det rent og skikkelig. Pris max 2000kr pr mnd.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle få leid plass av meg, men blir jo konkurerende virksomhet.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha, ja det går jo ikke. :)

Jeg tar knapt betalt for å dekke produktene jeg bruker, så noe "virksomhet" er det ikke akkurat snakk om.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jasså, en som skal ødelegge markedet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Driver du med bilpleie så sørg for å ta betalt, er allerede dårlig betalt pr time for godt arbeid, så vi trenger ingen som drar ned prisene hvertfall :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Humre.. For meg er dette en hobby, ikke noe alvorlig business jeg drar inn husleia på. :)

Det går stort sett i biler for venner og kjente, som ellers ikke ville gjort noe med bilene sine.

 

Jeg har sett at andre "nybegynnere" tar 3-6000kr for samme jobben, men det har jeg ikke samvittighet til. Den gangen jeg vet at jeg kan levere et 100% godt resultat hver eneste gang, helt feilfritt, DA kan jeg gå opp i pris.

 

Men nå ble jo dette veldig offtopic gutter.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.