noen av dere som passerer torggata 31 i nærmeste fremtid

Anbefalte innlegg

fikk p-bot for å ha stått i torggata på søndag.

fikk beskjed om at det var parkering forbudt i hele gata, noe jeg ikke har fått med meg - jeg mener det var p-skilt som anga tidsrom etc.

 

om noen passerer torggata 31 (rett ved bl.a zorbas restaurant) og kunne kikket etter hvordan parkeringsreglene er der så hadde jeg blitt takknemlig :)

 

legger ved screenshot av gata - jeg sto ca 15 meter fra skilt innenfor hvit oppmerket plass...

aaaa.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig jeg går forbi der i dag, skal se om jeg får med meg om det er noen skilt der :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Man kan vel ikke kjøre videre og ut i enden slik som før grunnet veiarbeid, er jo blokkert med sementblokker om jeg husker riktig.

Er ihvertfall skiltet godt i forhold til endret kjøremønster når jeg kjørte i området sist Torsdag...

 

Hvordan det er med skilting av endring av parkering i den sammenheng vet jeg ikke.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er blokkert der ja. Jeg tok en god del øl før jeg gikk igjennom der, og glemte helt å se på skiltingen, desverre :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

enden er blokka, ja men jeg så ikkenoe skilting som tilsa parkering forbudt! om noen andre er i nærheten så gjerne! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.