Noen som skal på årsmøtet?

Anbefalte innlegg

Hallo folk.

 

Er det noen her som skal på årsmøtet?

Erfaringsvis så er det ganske liten oppslutning på dette, men i lys av den siste tidens "bråk" på forumet så føler jeg nesten for å ta turen. Men gidder ikke reise alene..

 

Tenkte å reise i 6-7 tia om morran fra Oppdal, om noen kommer seg hit og dere legger i bucks for the fuel så er jeg game på å stille med bil og som sjåfør jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden styret nå har stengt alle 'offtopic' delene av forumet, bevisst manipulert årets valg og forsøker å hindre innsyn i hva som skjer håper jeg flest mulig kan stille på årsmøtet. Hvis ikke håper jeg så mange som mulig støtter mistillitsforslaget mot det sittende styret som Håkon Sandberg og Eyvind Spangen har fremmet. Send en PM til en av dem for nærmere informasjon.

 

http://www.facebook.com/group.php?gid=112427168786922&ref=nf

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har meget lyst til å delta, men må se litt om jeg får tid, rett og slett. Håper virkelig noen fra regionen har mulighet til å dra ned - dette årsmøtet er absolutt verd å møte på...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Til opplysning, jeg tar kun med folk som støtter mistillitsforslaget, haha :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, i lys av alt som har skjedd i det siste så bør en vel nesten tatt turen...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette ble ikke noe mindre aktuelt nå som hele styret plutselig har trekt seg.. ingen som har mulighet altså?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.