Sign in to follow this  

Hadelandstreffet 24/4, hvem skal og hvilken kjørerute?

Recommended Posts

Jeg skal oppover, men drar først til Gjøvik på fredag, og til Hadeland på lørdag.

Håper på flott vær, hyggelige mennesker og fine biler.: smil :

jeg skal :)

skal hente marius sandmo i kongsberg så må nesten møte dere på veien kjekkaser :D

skal hente marius sandmo i kongsberg så må nesten møte dere på veien kjekkaser :D

Hvis du rekker Hokksund "Jafs" Se kartet ca kl 08.30 og står der og venter litt så kommer en gjeng med biler oppover Horgenveien ganske så snart. : vinke :

Kjører vi om oslo, sammen med gjengen fra Oslo, østfold og den siden? eller tar vi opp over den dritveien ved vikersund sammen med vestfold.

Har vært veldig med telehiv den veien de gangene jeg har kjørt der hvertfall.. Oslo skal kjøre Rv4 og møtes på statoil Furuset..

Spiller igrunn ingen trille for meg. Vet ikke om andre har noen innvendinger?

Jeg skal ta turen om jeg enten får s2en i fart eller om jeg får senket A6en....

Er jo gøyere jo flere biler vi kjører i følge.. orker ikke dunke nedi hele den veien, så jeg kjører nok om oslo, tar et kvarter lenger..

tror vi bør satse på å komme avgårde kl 06.45 fra telemarksporten(hvis det er møtestedet) hvis vi skal rekke opp til furuset der de drar kl 9.00

Mja, ikke sikkert jeg er i Kongsberg ;) Mulig jeg kan plukkes opp et sted i Drammen ;) Vet ikke hvilken vei dere kommer? E18? Da kan jeg isåfall plukkes opp ved CC :)

Mja, ikke sikkert jeg er i Kongsberg ;) Mulig jeg kan plukkes opp et sted i Drammen ;) Vet ikke hvilken vei dere kommer? E18? Da kan jeg isåfall plukkes opp ved CC :)

aha mot drammen hadde sikkert funka fjell marius :D var litt redd jeg måtte opp før 5 om morran her en stund : klø :

tror vi bør satse på å komme avgårde kl 06.45 fra telemarksporten(hvis det er møtestedet) hvis vi skal rekke opp til furuset der de drar kl 9.00

da ville jeg hatt oppmøte 06:30 for å være sikker på at alle blir med :)

sikkert lurt det:) Men junior er oppe sånn halv seks om dagen så går greit det:)

sikkert lurt det:) Men junior er oppe sånn halv seks om dagen så går greit det:)

meeeeget glad jeg slepper det, enn så lenge : haha :

går da bra. når jeg jobber er jeg oppe klokka 04.00;)

da må nok jeg dra herfra 05.15, for skal hente en i risør også:S

Jeg tar forbehold om at jeg kommer da jeg har vært sykemeldt hele uka med isiasj skiveprolaps. Så det kjennes ut som om jeg har krampe i høyrebeinet da det klemmer på nervene som går nedover der: bh :. Men tygger smertestillende å håper jeg klarer turen. (blir dog kjerringa som kjører uansett da det ikke er behagelig å sitte statisk) Så hvis ikke jeg er der så kommer jeg ikke men håper jeg er klar: smil :

Har vi blitt enige om hvor vi møtes imorra? blir det statoil på telemarksporten eller?

ja telemarksporten :) trur jeg får ta meg 3 timer på øye :D

Sign in to follow this  

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.